دبیر کمیته روشنایی و منظر شهری شهرداری یزد:

خیابان‌های شهر یزد روشن‌تر می‌شود

دبیر کمیته روشنایی و منظر شهری شهرداری یزد گفت: ساماندهی روشنایی معابر شهر که از اواخر سال ۱۳۹۶ شروع شده است تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مهدی پهلوان دبیر کمیته روشنایی و منظر شهری شهرداری یزد گفت: ساماندهی روشنایی معابر شهر که از اواخر سال ۱۳۹۶ شروع شده است تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

پهلوان افزود: برای اجرای طرح ساماندهی روشنایی شهر که شامل تعویض و یک شکل شدن پایه‌ها در تمام سطح شهر است بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان هزینه اختصاص داده شده است که مبلغ چهار میلیارد تومان آن را شهرداری و مبلغ شش آن را شرکت توزیع برق استان تامین می‌کند.

دبیر کمیته روشنایی و منظر شهری شهرداری عنوان کرد: در فاز اول اجرای طرح ساماندهی معابر شهری معابر اصلی از جمله بلوار جمهوری اسلامی، چهارراه معلم، میدان باهنر، بلوار دانشجو و میدان شهدای محراب تعویض می‌شود.

وی هم چنین خاطر نشان کرد: خیابان فرخی و دهم فروردین، بلوار طراوت، ورودی میدان تره بار، بلوار مناجات و زیر گذر مهر آوران هم پایه‌های روشنایی نصب شده و در صورت همکاری ادارات مربوطه روشنایی این معابر تا ماه آینده به بهره بردابری می‌رسد.

دبیر کمیته روشنایی و منظر شهری شهرداری تاکید کرد: هشتاد درصد از پایه‌های تعویض شده به دلیل غیر استاندار بودن به ضایعات تبدیل می‌شود و مابقی در بلوار نصر مورد استفاده قرار می‌گردد.

انتهای پیام/ غ

روشنایی معابر شهری ساماندهی می شود

برچسب ها: شهرداری ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار