ورود ۴ رام قطار به خطوط متروی تهران

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) گفت: در مرداد ماه ۴ رام قطار دیگر وارد خطوط مترو خواهد شد.

ورود ۴ رام قطار به خطوط متروی تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست شبگردی اصحاب رسانه از شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با حضور علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه مترو و برخی از مدیران این خط در محلی ایستگاه بریانک برگزار شد.

یوسفی مجری خط ۷ متروی تهران در این مراسم اظهار کرد: این خط را در تاریخ ۹۶/۸/۲۲ به جهت مشکلاتی که داشت به اجبار متوقف کردیم تا کار‌های اساسی خط صورت گیرد.

مجری خط ۷ متروی تهران گفت: پس از ۸ ماه اولین فاز این خط به بهره برداری رسید و فاز ۲ خط پارسال وارد مدار بهره برداری شد.

وی افزود: امیدواریم با تکمیل کل خط در خدمت مردم عزیزمان باشیم.

علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در ادامه این نشست در پاسخ به سوالی مبنی بر پایانه‌های خطوط مترو اظهار کرد: یکی از نواقص جدی در مترو، عدم تکمیل پایانه‌های مترو است.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) افزود: در خط ۳ متروی تهران هیچ پایانه‌ای نداریم و همکاران به ناچار در ایستگاه‌ها پارک می‌کنند.

وی با بیان اینکه قطار‌ها باید بررسی شوند و در پایانه‌ها نیاز به کنترل دارند گفت: یکی از برنامه‌های ما موضوع برگزاری مناقصه پایانه آزادگان در خط ۳ است و امیدواریم تا شهریور پیمانکار پروژه مشخص و قرارداد ابلاغ شود و پایانه آزادگان وارد مدار بهره‌برداری شود.

امام بیان کرد: محل پایانه خط ۷ در ورزشگاه تختی است، کار اصلی پایانه مستلزم این است که وزارت ورزش و ۱۷ هزار هکتار زمین را در اختیار مترو قرار دهد.

او افزود: تعمیرات قطار‌های خط ۷ در پایانه خطوط دیگر انجام می‌شود، که این کاری غیر اصولی است، اما چاره‌ای وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) تاکید کرد: هیچگونه انگیزه‌ای برای افتتاح شتاب‌زده در مترو نداریم و ایمنی مردم را با هیچ موضوع دیگری عوض نخواهیم کرد.

وی بیان کرد: در افتتاح‌های قبلی هم این مطلب را رعایت کردیم.

امام بیان کرد: در مرداد ماه ۴ رام قطار دیگر وارد خطوط مترو خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار