قدردانی نماینده ولی فقیه در هرمزگان از استقبال مردم

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در پیامی از ابراز محبت و استقبال مردم استان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در پیامی از ابراز محبت و استقبال مردم استان قدردانی کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: ابرازِ محبت شما، از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان، شهری و روستایی، قُوَت قلبی برای اینجانب به وجود آورد تا بارِ سنگین و مسئولیت مهمِ نمایندگیِ مقام معظم رهبری در استان هرمزگان و امامت جمعه بندرعباس را به کمک و دعای خیر شما به مقصد برسانم.

در بخشی دیگر از این پیام آمده است: لازم می‌دانم از اقشارِ مختلف مردم، مسئولین، روحانیت محترم، برادران و خواهرانِ اهلِ سنت، متصدیانِ نظم و امنیت، جریان‌های سیاسی در خطِ انقلاب و رهبری به ویژه جوانانِ عزیزی که از سرمایه‌ها و ظرفیت هایِ مهمِ این منطقه می‌باشند که به صورت خودجوش ستادِ مردمی استقبال را جهت اعلانِ لبیکی دیگر به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) راه اندازی کردند، صمیمانه حق شناسی و قدردانی کنم.

همدلی و وفاق حداکثریِ شما هم استانی هایِ عزیزم، اینجانب و دیگر مسئولین استان را در عرصه خدمت برپایه یِ بیانیه یِ گام دوم انقلاب مصمم‌تر کرد. چرا که براساس آموزه هایِ قرآنی، پاداش خوبی، و خیر رساندن به دیگران بازگشت به خود دارد و بی توجهی به آنان ظلم به خویشتن است.

همه کارگزاران نظام جمهوری اسلامی، باید بکوشند تا نقابِ زشت و قبیحِ محرومیت را از چهره یِ نورانی این استان بزُدایند؛ که با خدمت صادقانه به این مردمِ نجیب، محبوب دل‌ها خواهیم شد.

در پایان این اطلاعیه آمده است؛ بارِ دیگر ضمن عرض قدردانی به پیشگاهِ، ولی امر مسلمین جهان نسبت به اعتمادی که به این کمترین داشتند خود را سربازی کوچک برای ایشان میدانم و همه تلاش خود را برای تحقق بخشیدنِ به منویات معظم له به کار خواهم بست.
انتهای پیام/ز

 

پیام قدردانی نماینده ولی فقیه در هرمزگان از مردم

برچسب ها: نماز جمعه ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.