آمادگی اردبیل برای میزبانی باشکوه ازمسابقات ورزشی دانش آموزان کشور

مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل گفت: اردبیل برای میزبانی باشکوه از مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور آماده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل گفت: از ۱ الی ۷ مردادماه اردبیل میزبان مسابقات کشوری ورزش دانش‌آموزی در رشته‌های فوتسال و والیبال خواهد بود که تمام تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده است.

وی از فعالیت ۱۹ کمیته مختلف برای برگزاری باشکوه این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: در رشته فوتسال از ۳۱ استان کشور تعداد ۳۷۲ ورزشکار و در رشته والبیال نیز از ۳۱ استان کشور ۴۳۳ نفر در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: با احتساب داوران، مربیان، ناظران و میهمانان وزارتی ۱۰۴۲ نفر در این رویداد بزرگ ورزشی حضور پیدا خواهند کرد که نسبت به تدارک محل اسکان آن‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی، مرکز رفاهی فرهنگیان استان، مدرسه شبانه‌روزی الزهرا و دانشگاه فرهنگیان اقدام شده تا با یک برنامه‌ریزی مناسب زمینه اجرای مطلوب و شایسته فراهم آید.

ناصری همچنین گفت: آموزش و پرورش استان از ۳۰ تیرماه الی ۳ مردادماه سالجاری میزبان همایش روسای انجمن‌های ورزشی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها می‌باشد که با حضور اساتید کشوری و جهانی از جمله استاد حسین شمس فنی‌ترین مربی فوتسال جهان در مرکز آموزشی و رفاهی اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری چنین رویداد‌های ورزشی فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان اردبیل می‌باشد وبنا داریم که علاوه بر برگزاری باشکوه مسابقات، ظرفیت‌های استان را به میهمانان معرفی نماییم.

انتهای پیام/ح

اردبیل میزبان مسابقات کشوری ورزش دانش‌آموزی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.