فرماندار آبدانان:

۳۸۰ میلیارد ریال برای عمران و آبادانی آبدانان هزینه می‌شود

فرماندار آبدانان گفت: مبلغ ۳۵۰ میلیارد ریال برای عمران و آبادانی مناطق شهری و روستایی شهرستان آبدانان هزینه خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛۳۸۰ میلیارد ریال برای عمران و آبادانی آبدانان هزینه می‌شودسیروس مرادحاصلی فرماندار آبدانان در نشست کمیته برنامه ریزی آبدانان گفت:امسال مبلغ ۳۵۰ میلیارد ریال برای عمران و آبادانی مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان هزینه خواهد شد.

وی افزود:این مبلغ در زمینه‌های راه و شهرسازی، آب و خاک، آموزش و پرورش، مرتع و جنگل، دامداری و عشایری. خدمات شهری، تعاون روستایی، محیط زیست و منابع طبیعی، فرهنگ و هنر، اماکن مذهبی و پایگاه‌های بسیج، صنایع و گردشگری، آب و انرژی و ساختمان‌های اداری هزینه میشود.

مراد حاصلی گفت:وی از افزایش ۱۰ درصدی اعتبارات عمرانی امسال شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: بر اساس الزامات و مقررات بالادستی اولویت هزینه کرد بودجه امسال تکمیل طرح‌های نیمه تمام است.

فرماندار آبدانان نظارت دقیق مدیران اجرایی بر نحوه هزینه شدن اعتبار‌های عمرانی را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: مسئولان ادارات و نهاد‌های دولتی باید با هماهنگی مدیران بالادستی خود در استان و مرکز کشور از اعتبار‌های ملی دستگاه مربوطه نیز برای شهرستان بهره بگیرند.

وی  یاداور شد: بر اساس هماهنگی‌های بعمل آمده با استاندار ایلام، اعتبارات سیل فروردین ماه امسال نیز به زودی ابلاغ و سهمیه هر شهرستان بصورت جدا تعیین می‌شود.

انتهای پیام/با

افزایش ۱۰ درصدی اعتبارات عمرانی در شهرستان آبدانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.