استاندار قزوین:

به ابعاد علمی همایش ملی هویت ایرانی و اسلامی کودکان توجه شود

استاندار قزوین در جلسه هماهنگی برگزاری همایش هویت ایرانی و اسلامی کودکان گفت: در این همایش باید به ابعاد علمی آن توجه و از ظرفیت متخصصان تعلیم و تربیت هم استفاده شود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جلسه هماهنگی برگزاری همایش هویت ایرانی و اسلامی کودکان گفت: در این همایش لازم است به ابعاد علمی همایش توجه شود و یک برون داد هم داشته باشیم و برای رسیدن به هویت ایرانی به راهکار برسیم.

وی بیان کرد: متخصصان تعلیم و تربیت باید در همایش حضور داشته باشند و اگر در هر کاری مشارکت مردم جلب نشود نتیجه نخواهیم گرفت.

زاهدی اضافه کرد: متولیان باید والدین را درگیر کنند و باید از دیدگاه‌های همه گروه‌ها استفاده تا دستاورد‌ها بیشتر شود.

استاندار گفت: در آموزش و پرورش معمولاً کار‌هایی که دیده می‌شود و می‌توانیم آمار و ارقام را زودتر ارائه کنیم بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد و بخش پرورش و تربیت مغفول می‌ماند.

زاهدی بیان کرد: چون آموزش قابل اندازه گیری است بیشتر توجه می‌کنیم و تربیت، چون قابل اندازه گیری نیست سراغش نمی‌رویم در حالی که رسالت اصلی ما در نظام اسلامی تربیت انسان‌های متخلص به اخلاق و مؤمن است.

استاندار افزود: از رسانه انتظار می‌رود از امروز دغدغه هویت را در برنامه‌های مختلف مطرح کنند و دنبال پاسخ آن باشیم و از برنامه سازان می‌خواهیم موضوع هویت ایرانی در کودکان را به عنوان یک گفتمان مطرح کنند تا به عنوان موضوع اصلی جامعه مطرح شود.

وی اضافه کرد: باید روش‌هایی را به کار بگیریم تا مردم به موضوع هویت کودکان حساس شوند و، چون شتاب زیادی در پیشرفت جامعه داریم شما با اساتید فن فضایی را ایجاد کنید تا موضوع جدی گرفته شود.

همایش هویت ایرانی و اسلامی در کودکان ۲۲ و ۲۳ آبان ماه در قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

جلسه هماهنگی برگزاری همایش هویت ایرانی و اسلامی کودکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.