ماموران انتظامی مهاباد فرد مختلف را در این شهرستان با کوله پشتی حاوی چهار هزار و ۲۱۴ عدد قرص غیرمجاز جنسی و تقویتی دستگیر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، فرمانده انتظامی مهاباد گفت: این فرد دیشب در یکی از خیابان‌های این شهر در حال پرسه‌زدن بود که ماموران به وی مشکوک شده و پس از بازرسی، این تعداد داروی غیرمجاز را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ رضا ظهیریان با اشاره به اینکه توزیع دارو باید در داروخانه‌ها و با نظارت پزشک داروساز انجام شود، اضافه کرد: توزیع هرگونه دارو و قرص خارج از شبکه توزیع دارو غیرقانونی بوده و ماموران انتظامی با توزیع‌کنندگان این اقلام برخورد‌های قانونی انجام می‌دهند.

وی گفت: بسته‌بندی و شرایط نگهداری این دارو‌های غیرمجاز نامناسب بود و توزیع آن در بین شهروندان می‌توانست سلامتی آنان را با خطر مواجه سازد.

سرهنگ ظهیریان از شهروندان نیز خواست که اقلام داروی مورد نیاز خود را از داروخانه‌ها تهیه کنند و در صورت مشاهده توزیع این اقلام در فروشگاه‌ها و افراد دوره گرد، موضوع را به نیروی انتظامی یا کارشناسان شبکه بهداشت و درمان اطلاع دهند.

هفته گذشته هم بیش از ۱۲ هزار عدد انواع قرص غیرمجاز و فاقد پروانه ساخت با تلاش مأموران انتظامی مهاباد در سطح این شهرستان کشف و ضبط شده بود.

انتهای پیام/ج

کشف قرص غیرمجاز در شهرستان مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.