مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام گفت: ۱۱۹ فقره تسهیلات اشتغالزایی روستایی با اعتبار ۴۹ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵۳ نفر جذب شده است.

۱۵۳ نفر با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید ایلام شاغل شدندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛عزت پور مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام گفت:از ابتدای امسال تا بیستم تیرماه جاری ۱۱۹ فقره تسهیلات اشتغالزایی روستایی با اعتبار ۴۹ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵۳ نفر جذب شده است.

عزت پور افزود: در قالب طرح صندوق‌های خرد محلی تعداد ۲۸ فقره تسهیلات اشتغال روستایی با اعتبار هفت میلیارد ریال پرداخت و تعداد ۱۸ مورد جهت حمایت از آنان شناسایی و در دست اقدام است.

وی ادامه داد: در قالب طرح هر روستا یک محصول تعداد سه فقره تسهیلات با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۸۶۶ میلیون ریال پرداخت شده و پنج روستا با اعتبار ۴۹ میلیارد ریال شناسایی و در دست اقدام است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام گفت:۲میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات در قالب طرح روستای بدون بیکار پرداخت شده و ۶ روستای دیگر نیز با اعتبار ۱۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال شناسایی و در دست اقدام است.

عزت پور اضافه کرد: صندوق کارآفرینی امید استان بعنوان یکی از عاملان پرداخت تسهیلات و حمایت از کارآفرینان قانون اشتغال پایدار روستایی با استفاده از منابع مشترک صندوق توسعه ملی کل اعتبارات تخصیص یافته به استان را جذب و از کارآفرینان روستایی مناطق مختلف با ارائه تسهیلات اشتغالزایی قرض الحسنه حمایت می‌کند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام  یادآور شد: سال گذشته یک هزار و ۸۳۲ فقره تسهیلات اشتغال با اعتبار ۳۶۶ میلیارد و ۹۵۷ میلیون ریال و اشتغال یک هزار و ۶۸۰ نفر پرداخت شد که نقش برجسته و موثری در حمایت از کارآفرینان روستایی داشته است.

به گفته وی صندوق کارآفرینی امید با حمایت از پروژه‌های گل نرگس، پرورش میش داشتی، حوزه بوم گردی، اپلیکیشن‌های حوزه فناوری و حمایت از کارآفرینان در بخش‌های خدمات، صنعت و کشاورزی توانسته خدمات ارزنده‌ای به کارآفرینان ارائه دهد.

انتهای پیام/با

تسهیلات اشتغالزایی روستایی ایلام

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغالزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.