اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال نونهالان در اردبیل

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان از اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال نونهالان در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد یاوری، سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان در اردبیل از دعوت ۶۰ بازیکن بهمراه کادر فنی تیم ملی خبر داد و گفت: مراحل استعدادیابی در این اردو در حال انجام است و کادر فنی تیم، بازیکنان دعوت شده را از لحاظ فنی، تکنیکی و تاکتیکی مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

وی در مورد دیدار با تیم نونهالان ذوب آهن اردبیل اظهار کرد: بازی با این تیم فرصت خوبی بود تا ۲۰ بازیکن اردبیلی مورد ارزیابی قرار گیرند.

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان بیان کرد: نتایج مسابقات اردو‌ها برای ما اهمیت ندارد و در درجه اول، شناخت استعداد‌ها و آنالیز بازیکنان تیم ملی مهم هست.

یاوری گفت: حضور بازیکنان تیم ملی در شرایط مختلف آب و هوایی استان‌های کشورمان، دارای مزیت‌های بسیاری است که از آن جمله می‌توان به ساختار سازی تنفسی و جسمانی بازیکنان و مشاهده استعداد‌های بسیار زیادی که در کشورمان وجود دارند، اشاره کرد.

وی اظهار داشت: فدراسیون فوتبال در نظر دارد اردو‌های مختلف تیم ملی را در تمامی استان‌ها برگزار کند تا ظرفیت‌های کل کشور بررسی شوند.

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان افزود: استان مازندران مقصد بعدی تیم ملی نونهالان است که منتخبان و استعداد‌های مازندرانی در این اردو از نزدیک مورد آنالیز کادر فنی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ح

اردبیل میزبان اردوی تیم ملی فوتبال نونهالان

برچسب ها: فوتبال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.