احمدی‎نژادِ بدون یار حریف می‎طلبددر روزهایی که احمدی‌نژاد رویای مذاکره با آمریکا را با یک رسانه خارجی در میان می‌گذارد و در سویی دیگر برخی یاران او خبر از سکته مغزی بقایی در زندان می‌دهند که هنوز صحت و سقم آن تایید نشده است، دو لیست انتخاباتی منتسب به او با هدف حضور در انتخابات مجلس ۹۸ در فضای مجازی چرخید.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  در روز‌هایی که احمدی‌نژاد رویای مذاکره با آمریکا را با یک رسانه خارجی در میان می‌گذارد و در سویی دیگر برخی یاران او خبر از سکته مغزی بقایی در زندان می‌دهند که هنوز صحت و سقم آن تایید نشده است، دو لیست انتخاباتی منتسب به او با هدف حضور در انتخابات مجلس ۹۸ در فضای مجازی چرخید.

محمود احمدی‎نژاد همچنان در سودای قدرت است. حتی اگر اپوزیسیون‌ترین فرد در داخل کشور باشد باز هم فکر می‎کند که آن قدر حامی دارد که صلاح نیست از انتخابات دور بماند. یک روز انتخابات ریاست‌جمهوری و امروز انتخابات مجلس.

احمدی‌نژاد به بهارستان چشم دوخته است؟

در میان خوف و رجای اصلاح‌طلبان برای ورود به انتخابات و سرگردانی اصولگرایانی که هنوز نمی‌دانند این بار هم همای وحدت بر شانه‎هایشان می‏‌نشیند یا نه، محمود احمدی‎نژاد گاه و بیگاه سرکی در دنیای سیاست می‌کشد. البته نه بیانیه‎ای علیه قوه قضاییه صادر کرده و نه عکس و فیلمی از مراسم بدرقه دو یار زندانی‌‏اش نشر داده است. او این بار رسانه خارجی را محفل اظهار نظر دیده تا هم ترامپ را مرد عمل بنامد و هم از ضرورت مذاکره ایران و آمریکا بگوید.

اما این تنها خبر احمدی‌نژادی این روز‌ها نیست، اگر خبر عجیب سکته مغزی بقایی را هم که هنوز صحت و سقم آن مشخص نشده فاکتور بگیریم، روز گذشته انتشار یک لیست انتخاباتی در فضای مجازی باز هم احمدی‌نژاد را وارد فضای خبری کرد.

در فاصله ۸ ماه مانده تا انتخابات مجلس یازدهم دو لیست منتسب به احمدی‌نژاد منتشر و گفته شد یکی با عنوان «زنده‌باد بهار» به سرلیستی بهمن شریف‌زاده و دیگری با نام «مهر عدالت» به سرلیستی عبدالرضا شیخ‌الاسلام قرار است وارد رقابت‌های ۹۸ شوند.

هرچند این لیست‌ها که دیروز در فضای مجازی منتشر شده، بلافاصله از سوی بهمن شریف‌زاده یکی از اندک یاران باقیمانده‎ احمدی‌نژاد تکذیب شد، اما فراتر از تکذیب یار احمدی‌نژاد نمی‌توان از نظر دور داشت که احمدی‌نژاد و احمدی‌نژادی‌ها این روز‌ها نیم‌نگاهی به بهارستان و نیم‌نگاهی دیگر به فضای کلی جامعه دارند تا باز هم اگر فضا را برای عرض اندام انتخاباتی مناسب دیدند وارد گود رقابت شوند. اما اگر اظهارات شریف‌زاده را حمل بر صحت بگیریم که لیست منتشر شده مربوط به چند سال قبل است، سوال این است که آیا احمدی‌نژاد به اندازه همان چند سال قبل در اطرافش کسانی را دارد که نه یک لیست که با دو لیست وارد انتخابات شود؟

کدام یار؟ کدام لیست؟

با رد صلاحیت احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶، حملاتش به ارکان نظام هم تشدید شد. این حملات که بیشتر ناشی از داغی بود که از بازداشت دو یار غارش یعنی بقایی و مشایی بر دلش مانده بود، برخی دیگر از شیفتگان و همراهانش را که تا آن روز در کنارش بودند، هم راند و دورش خلوت‌تر از قبل شد. چه آن که پیشتر هم ۴۳ نفر از دولتمردانی که روزی خط قرمز محمود احمدی‌نژاد بودند و کسی قادر به نازک‎تر از گل گفتن به آنان نبود، وقتی رفتار‌های او را دیدند در بیانیه‎ای از رییس خود تبری جستند و هر یک دنباله کار خود گرفته بودند.

بخش عمده‎ای از آن همراهان روز‌های دور احمدی‌نژاد علم یکتا و بعد هم جمنا (جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب) را بالا بردند و به تنها چیزی که فکر نمی‎کرده و نمی‎کنند، همراهی و حمایت محمود احمدی‌نژاد است.

عده‌ای دیگر نیز ترجیح می‌دهند زیر علم حزب و تشکیلات خود سینه بزنند تا این که گرد فردی حلقه بزنند که محال است مانند گذشته تز پوپولیستی او پاسخگو باشد. مهم‌تر از همه این که از میان اعضای جبهه پایداری هم که روزی عاشق سینه‌چاک محمود احمدی‌نژاد بودند، کسی دیگر دل به او نبسته یا علنا ابراز حمایت از او نمی‌کنند. هر چند تک و توک هستند کسانی در جمع پایداری‌ها که هنوز احمدی‌نژاد این روز‌ها را احمدی‌نژاد آن‌روز‌ها می‌دانند.

حال محمود احمدی‌نژاد اگر به‌مانند انتخابات مجلس قبل قصد و عزم ورود به انتخابات مجلس را هم کرده باشد با کدام عِده و عُده قرار است لیستی را بسته و پای آن را امضا کند؟ به فرض تصمیم او به ماندن در خارج از گود و همراهی و حمایت از نزدیکان خود برای ورود به مجلس، او چه کسی را دارد که نماینده خود در پارلمان کند؟ پُر کردن دو یا حتی یک لیست، یعنی این که محمود احمدی‌نژاد همین حالا باید ۳۰ تا ۶۰ نفر را در چنته و کنار خود داشته باشد. این در حالی است که به راحتی می‎توان اصحاب او را با کمک انگشتان دو دست شمرد.

بقایی و مشایی که تنها باقیماندگان از دسته عاشقان و مشتاقان احمدی‌نژاد محسوب می‎شوند، هر دو در زندان هستند و به فرض آزادی هم با کدام صلاحیت خواهند توانست از شورای نگهبان مُهر تایید بگیرند؟ عبدالرضا شیخ‌الاسلام که زمانی وزیر کار محمود احمدی‌نژاد بود و تا مدت‌ها پس از پایان ریاست‌جمهوری او نیز جز حلقه نزدیکان او به حساب می‎آمد، همچون بسیاری دیگر از دولتمردان کابینه دهم، او نیز مدتی است از نظر‌ها پنهان شد؛ آنچنان که دیگر چندان خبری از الهام و ثمره هاشمی و حتی تمدن هم در اطراف احمدی‌نژاد نیست.

بهمن شریف‌زاده هم که سرلیست دیگر فهرست انتخاباتی منتسب به او بود، چقدر شانس عبور از شورای نگهبان و چقدر شانس رای‌آوری دارد؟ تقریبا هیچ. جوانفکر و داوری هم که از مریدان این روز‌های او هستند آیا با پرونده‌های قضایی که دارند قادر به گرفتن تایید صلاحیت از شورای نگهبان هستند؟ حتی اگر این چند یار همیشه همراه را کنار بگذاریم آیا احمدی‌نژاد که نه تشکیلات حزبی و سیاسی دارد و نه تشکیلات حزبی و سیاسی حاضر است از او حمایت کند توان بستن لیستی چهره‌محور برای انتخابات ۹۸ را دارد؟

تنها یک راه باقی می‎ماند و آن این که محمود احمدی‎نژاد با چهره‌های ناشناخته‌ای که بیشتر حامیان مردمی او هستند وارد رقابت شود. چهره‎های ناشناخته‌ای که تنها بتوانند لیست‌پرکن باشند، چه عایدی برای رییس دولت‌های نهم و دهم دارد. آیا چیزی غیر از باخت را نصیب او خواهد کرد؟

منبع:خبر آنلاین

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
سلام :اقای احمدی نژاد :با دزدان ورانت خارن ازاول انقلاب چکار کردی وکددند فقط خون شهدا جنگ با اعراق یایمالکرده کرده شده چون رانت خوران و مسئولین بفکر خودشان واقازادهاشون هستن که بیت المال را را به حدر داده، وفرزندانشان در کشورهای مختلف هستن. ومتاسفانه با غارتگرآن برخورد قانونی نمیکنن و جلسات تشریفاتی بدون شفاف سازی تشکیل میدهند. وقانونی برخورد نمیکنن که به رانتخاران هم مرتب اضافه میشه ! چه کسانی پشت پرده ازشون حمایت میکنند ؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
خدا اگه این بندش قابل هدایته هدایت کنه وگرنه هرچه زودتر شرش رو از سر مملکت کم کنه انشالله
Canada
ناشناس
۲۲:۵۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
بابا از رو برو فقط فتنه تورا کم داشتیم .تو را کجای دلمان قرار دهیم .کیسه ات دوختی و پر کردی .برو مجانی کار کن .اگر عاشق کاری!!!!!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
من اون زمان یه خونه خریدم ۷۰ میلیون الان شده ۴۰۰ میلیون دیگه عمرا بتونم ۱۰متر خونمو بزرگتر کنم
Iran (Islamic Republic of)
سورنا
۲۱:۵۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
خدایا توبه
Canada
ناشناس
۲۱:۵۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
دوران کار سیاسی شما به پایان رسیده .و باید میدان را به جوانان داد .شما وقت کافی داده شده بود که کاری کنید .اگر انرزی کار دارید .در مناطق محروم و سیل زده و زلزله زده فی سبیل الله کار کنید .بیخودی فتنه و خاین نشوید که به صررتون خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
دولت احمدی نژاد واقعا کار کرد ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
به همون اندازه هم خیانت کرد و بیت المال رو به تاراج برد
Canada
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
به اندازه کافی خاین .فتنه .نفوذی در وطن داریم .بعد از چند دهه با پست و مقام بالا .دست از سیاست بکش .چونکه کهنسالی .برو یتیم خونه و خونه بزرگ سالان فی سبیل الله کار کن .اگر واقعا عاشق کاری !!!!!؟؟؟؟؟؟
Canada
ناشناس
۲۰:۴۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
عاشق خدمتی .بسم الله .یک بیل بدست بگیر و برو مناطق زلزله زده و سیل زده فی سبیل الله کار کن .رییس جمهور کهنسال یک کشوری که قبلا کارش نجاری بوده .الان با داشتن سرطان داره خونه برای کارتون خوابها میسازد .شما هم همینکار را کن .اگر فتنه و خاین و نفوذی نیستی
Canada
ناشناس
۲۰:۱۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
بعصی از مردم فکر میکنند کار شاقی کرده .وظیفه اش خدمت به ملت بوده .به این خاطر هم حقوق بالا میگرفته .از جیب اش که خرج نکرده .چقدر ملت ساده ای هستیم .پول خود ملت را باید خرج ملت میکرده . خوب میدونه برای خودش تبلیغات کنه .و هی از خودش تعریف و تمجید کنه .اعتماد به نفس الکی و عیر واقعی خوبی داره .
Canada
ناشناس
۲۰:۱۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
حتما اقای احمدی نزاد خواب نما شده .اگر کاری بودی که مدت 8 سال بهت رهبر و ملت فرصت دادند که انجام دهی .فقط حرف .حرف هستی .اگر زبان ات را بگیرند .هیچی نیستی .برو مجانی کار کن ِاگر عاشق کاری هستی .یا فتنه و خاین نیستی بعد از چند دهه در پست و مقام بالا بودند .بجای تشکر از رهبر و ملت
Canada
ناشناس
۲۰:۰۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
احمدی نزاد توهم شدید سلطانی دارد .فکر میکند میتواند برای همیشه سلطان باشد .40 سال در دولت بودی .چکار کردی .چرا همان موقعه 8 سال کاری نکردی .بجز هذیان بگویی و باعث دشمن تراشی برای کشور شوی .بدون فکر حرف میزدی .کلا خودتت تنش هستی .اگر عاشق کاری .برو فی سبیل الله کار کن و بانی فی سبیل الله در وطن باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
ساخت مسکن مهر در کل ایران که باعث شد تمام کارخانه ها کار کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
که البته خیلی هاشونو هم هنوز بعد این همه سال تحویل ندادن فقط پول مردم رو خوردن و رفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
یک جمله به یارانی که رها کردند و رفتند. تا پول داری رفیقتم، عاشق بند کیفتم.
Iran (Islamic Republic of)
اسد
۱۹:۱۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
تعداد زیادی از هموطنان در دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد صاحب خانه شدند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۳۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
هرکس میاد باید برای مسکن برنامه قطعی و ضرب الاجلی داشته باشه تا قیمتها به یک چهارم کاهش پیدا کنه و برگرده به پارسال ، هرکس مخالفه حتما از یک ملک بیشتر داره و باید برای اون هم در اینده ی نزدیک مالیات سنگین وضع شود و ملک و اپارتمان باید از بورس بازی سرمایه داران به واسطه ی مالیات خارج شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
من چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
احمدی نژاد دیگه احمدی نژاد دهه ۸۰ نیست؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
احمدی نژاد به خاطر یک دندگی و خودرایی از ذهن مردم انقلابی پاک شده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
ما امریکارو زیر پا له می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۱:۳۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
خدایا برس به داد ما ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
بس کن دیگه محمود چند سال چت شده ، بس کن دیگه اگه نیستی، مگه جادو شدی !!؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
فقط درود بر رهبرم درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
احمدی نژاد ممنون خونه دار و یارانه و سهام دادیمون تو مرده عمل وقشر ضعیف بودی خدا بیامرزه پدرتو
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۸:۴۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
دوستان منطقی صحبت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
از لحاظ وضعیت معیشتی و اشتغال اون موقع هیچ کارگری بیکارنبود و اجناس خیلی ارزون بود سیب زمینی ۱۸هزاری الان کیلویی ۵۰۰تومان میوه گوشت سبزی همه سرسفره بود
Iran (Islamic Republic of)
ایرج رحمانی
۰۸:۴۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
به نظر احمدی نژاد با این کارهاش چهره واقعی خودش را (خود اصلی اش ) را بیشتر نمایان می کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
چطور خجالت نکشيدو از دشمن خونخوار ايران و ايرانی دفاع کرد و اون رو مرد عمل خوند؟ چطور اسم مذاکره مياره تو اين شرايط؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
شما نامه رو خوندی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
شما اصلا حرفای ایشون رو خوندی؟
Iran (Islamic Republic of)
هوشمند
۱۲:۲۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
بایدحرف خودش رو از خودش بشنوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
شماهایی که از احمدی نژاد دفاع میکنید بهتره برید مصاحبه نیویورک تایمز رو از خود سایت نیویورک تایمز ببینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
احمدی نژاد در عمل ترامپ است
در گفتار حقه باز
در چاپلوسی اول
Germany
ناشناس
۰۸:۲۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
ملت تا زمانیکه منتخبشان دلش در گرو ولایت و خدمت صادقانه به ایران اسلامی است و دل به غرب و دشمنان ندارد و مطیع امر ولی فقیه و برای عزت اسلام و ایران قدم بر میدارد رأیش محفوظ در غیر این صورت ملت را رودر روی خود خواهد دید و ملت اورا از منصبش با خفت بزیر می کشند.
Ukraine
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
احسنت من هم موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
عشق فقط سیدعلی
Iran (Islamic Republic of)
احمد عبدی
۰۸:۲۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
با سلام : شاخض ورود به عرصه سیاست برای ملت ما 1- شاخص رهبری فقط خط ولایت 2- با اقتدار در مقابل آمریکا ایستادن 3-دید گاهش به توان داخلی باشد 3- با بصیرت و هوشمندانه کشور را اداره کند به فکر مردم باشد 4- فکر مذاکره فراموش کند 5- در همین شرایط سخت اقتصادی چقدر مردم از حرکات اقتداری سپاه خرسند می شوند ما اینو می خوایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
حيف شد احمدي نژاد اول خيلي خوب بود ولي نميدونم چي شد يهو از راه منحرف شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
منحرف نشد عده ای خرابش کردن
Netherlands
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
فقد رحیم مشاهی براش مهم بود مردم هیچی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
يعني دوباره ميخاد در انتخابات شرکت کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
مگه تو خواب ببینه
Iran (Islamic Republic of)
ح
۰۸:۱۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
اخه یکی نیس بگه سر پیازی ته پیازی چیکاره ای اخه؟؟
کشور خراب کردی با یارانه و سهام ....
Iran (Islamic Republic of)
خ
۰۹:۲۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
تو معلومه از اون پو لدارایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
اتفاقا اکثرا ملت از یارانه و سهام راضی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
از تورم چی راضی هستین با چندر غاز یارانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
هوشمند
۱۲:۲۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
ما و خییییییلی از ماها خونهامون رو مدیون احمدی نژادیم نه دلار 20 تومنی و پیاز 15 هزاری و .... روحانی ... انصافاً این دولت چه کار برای نمونه انجام داده (یارانه سهام عدالت مسکن .....)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
این دولت که واقعا هیچ کاری انجام نداده ولی اون دولت هم به اندازه ده برابر کارهایی که کرد خورد و رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
امام خمینی:میزان حال فعلی افراد است
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۸:۰۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
در آستانه انتخابات حواسمون بيشتر جمع کنيم که به چه کسی قراره رای بديم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
بنظرم خراب کرد و ابروش رو برد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
ما نه اصلاح طلب غربگرا رو میخایم نه احمدی نژادی که دو سال آخر دولتش منحرفش کردند و از خط ولایت دور شد ما یک انقلابی تابع خط ولایت فقیه رو میخایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
آقای احمدی نژاد هر کی از ولایت دور شد خیلی زود محبوبیتش رو از دست میده.
مطمئن باشید عمر سیاسی شما تمام شده.

بنی صدر هم از درک این که دیگه محبوبیتی نداره عاجز بود و خیلی دیر متوجه این موضوع شد عامل اصلی هم کبر و غرور بود.
شما هم به همین وضع دچار شدید.
وقتی حباب غرورتون بشکنه متوجه میشید.
من ی زمانی طرفدا سرسخت تو بودم چون خودت رو طرفدار ولایت نشان میدادی. اما حالا نیتت کاملا مشخص شده.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۵:۳۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
درود بر احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۶:۵۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
, درود.درود.درود...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
فقط درود بر رهبر عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
سید مهدی
۰۵:۰۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
کاری به عملکرد ندارم خط قرمز ما جانبازان رهبر کسی که روز اول رهبرم رهبرم میکنه بعد ۳۶۰درجه عوض میشه با رهبر قهر میکنه بهتر نیاد تو گود وگرنه با ما طرف
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۲:۵۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
عامل چندین برابر شدن قیمت مسکن و جهش های وحشتناک دلار و گرانی های کمرشکن. بر جام برای زدودن مصائبی بود که این شخص بر سر مردم آورد. سیاست بچه بازی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
جند کلاس سواد داری ک اینقدر نقد پر معنا میکنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
شما روحانی رو با احمدی نژاد اشتباه گرفتی، ۶ ساله که رییس جمهور عوض شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
واقعاً از خواب بیدار شو عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
سیاست شما این بود که می گفتید با برجام همه مشکلات حل می شود و گلابی برجام می رسد
و... حال چی نصیب کشور شد
Iran (Islamic Republic of)
لعنت بر منافقین
۰۱:۵۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
این احمدی‌نژاد میخاد انتخاب شه بک برجام دیگه برای مردم درست کنه خدارو شکر نيومد....خدا به دادمون برسه با این مسولینمون...من که دیگه فقط رهبری رو قبول دارم و بس.............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
باید از برجام خارج بشیم
Germany
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
اشتباه شما اینه که تا بحال جز رهبری دیگران رو هم قبول داشتی حالا خدارو شکر راه درست رو پیدا کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
ازجان مردم چی میخای مرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
هدفش عزت برای مردم ایرانه
Germany
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
والا دوره احمدی نزاد من حقوق بگیر همیشه درآمدم به خرجم می رسید خدا را شاهد می گیرم عین حقیقت را نوشتم
United States of America
مهدی
۱۹:۴۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
منم فقط رهبرروقبول دارم,,
اگربه حرفها ونصایح رهبر فرزانه وبازکاوت گوش میدادند مملکت این همه وازهمه جهات بی نظم نمیشد مخصوصا بعضی قضات که واقعا نامردی یکیشون ومادی پرستیش که من رونابود کرد وهنوز کسی به دادم نرسیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
سلام منم می گم این اقا اخه وقتی از نظر قانونی نه یه جا نه دو جا مشگل داره همین الان هم معلوم نیست یه سری جاها یه حرف هایی زده این اقای با سواد باید کنار بکشه وسر سنگین بگه من دیگه ملت نیستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
یعنی چی؟!!!
Germany
ناشناس
۰۱:۲۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
همه چیز تاریخ مصرف دارد حتی انسان من فکر میکنم تاریخ مصرف سباسی محمود تمام شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
زیاد فکر نکن کچل میشی
Iran (Islamic Republic of)
Rain
۰۱:۱۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
رقیب نداره. همه کاراش درست بوده
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۰:۵۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
پیرمردپرحاشیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
متاسفم برات که جز این حرفی بلد نیستی!
Iran (Islamic Republic of)
mirjavan
۰۰:۵۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
احمدی نژاد در بصیرت و دشمن شناسی خطا زیاد داشته ولی هیچوقت خدماتی ک به مستضعفین نموده را فراموش نخواهیم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
اگه بصیرت نداشت چطور به فکر مردم بود. اون به مردم کمک کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
آنهایی که برجام بی نتیجه را کشور تحمیل کردند کردن دشمن شناس نبودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
دکتر دوست داريم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
احمدی نژاد مرد خوبی بود متاسفانه نشست و برخاست با يه سری ادم که دورشو گرفته بودن باعث انحرافش شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
چی بگه اخه آدم
United States of America
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
امان...................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
احمدی نژاد چطور بخودش اجازه داده حرف از مذاکره با آمريکا بزنه وقتی اقا فرمودن مذاکره نميشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
ای داد بيداد
آخرین اخبار