انتخاب بانوان ووشوکار ملایر برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از انتخاب بانوان ووشوکار ملایر برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

انتخاب بانوان ووشوکار ملایر برای حضور در مسابقات قهرمانی ووشو کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یوسف خدرویسی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر افزود: سحر علی حسینی، مریم رحمتی و پریسا بشیرگنبدی برای حضور در مسابقات قهرمانی ووشو بانوان کشور در رده نوجوانان انتخاب شدند.

وی ادامه داد: تیم ووشوی بانوان ملایر که به مربیگری الهه هزاوه و معصومه عابدی در مسابقات ووشو دختران ، انتخابی استعداد‌های برتر استان شرکت کرده بود، توانست با حضور قدرتمند خود در این مسابقات خوش بدرخشد و سه نفر از اعضای آن برای حضور در مسابقات قهرمانی ووشو انتخاب شوند.

وی با بیان اینکه الهه هزاوه و معصومه عابدی با توجه به درخشش خود در قضاوت و داوری مسابقات استانی و کشوری، طی حکمی از سوی هیئت ووشوی استان داوری این دوره از مسابقات را نیز برعهده داشتند، اضافه کرد: نفرات برتر این مسابقات در قالب تیم استان همدان شهریورماه سالجاری به مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی استان البرز عازم می‌شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در ادامه با اشاره به اینکه طی حکمی از سوی فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشور، آرش پیرحیاتی، مانی سعیدی، ابوالفضل حیدری و آریانا طلایی به اردوی تیم ملی زیر ۱۶ سال بیلیارد کشور دعوت شدند، گفت: این اردو در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د 

 بانوان ووشوکار ملایری نمایندگان استان در مسابقات قهرمانی کشور

برچسب ها: وزارت ورزش ، ووشوکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.