مدیرعامل آبفای استان تهران خبر داد:

ثبت رکورد بی‌سابقه مصرف آب در پایتخت/ مصرف آب روزانه تهران به سه میلیون و ۴۵۰ هزار مترمکعب رسید

بختیاری گفت: این هفته در تهران رکورد بی‌سابقه مصرف سه میلیون و ۷۰۰ هزار مترمکعب آب در شبانه‌روز به ثبت رسید است.

ثبت رکورد بی‌سابقه مصرف آب در پایتخت/ مصرف آب روزانه تهران به سه میلیون و ۴۵۰ هزار مترمکعب رسیدبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، محمدرضا بختیاری مدیرعامل آبفای استان تهران اظهار کرد: افزایش دو درجه‌ای دمای هوای تهران سبب شد تا مصرف آب پایتخت رشد معناداری پیدا کند.

وی ادامه داد: سال گذشته در همین بازه زمانی مصرف آب روزانه تهران حدود سه میلیون و ۴۵۰ هزار مترمکعب بوده است که از این رو میزان مصرف آب تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵۰ هزار مترمکعب افزایش یافته است.

بختیاری تاکید کرد: هر ساله با افزایش جمعیت، مصرف آب بین دو تا ۲.۵ درصد افزایش پیدا می‌کند، اما متاسفانه امسال میزان مصرف آب شهروندان تهرانی حدود چهار درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و این رشد مصرف در برخی از روز‌های تابستان به بیش از هفت درصد نیز رسیده است.


بیشتر بخوانید: ۶۰ درصد مشترکان الگوی مصرف آب را رعایت می‌کنند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران  در پایان تصریح کرد: بارندگی‌های مناسب سال آبی جاری موجب شده است تا تصور غلطی در جامعه مبنی بر رفع مشکل کم آبی ایجاد شود، همین مسئله در کنار افزایش دمای هوا و ماندگاری آن موجب شده است تا مصرف امسال آب تهران به شکل قابل توجهی افزایش یابد.

 

انتهای پیام/

افزایش ۲۵۰ هزار مترمکعب مصرف آب در کشور

 

برچسب ها: مصرف آب ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۱:۵۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
مصرف آب مردم تهران به اندازه خود شماست . منفی بافی نکنید . مسلم هست که در این داغی هوا و گرانی پول برق و بخصوص اسپیلت های ، مردم به دوش گرفتن بیشتر تمایل داشته باشن که اونم تقصیر خودتون هست که نتونستین قیمت ها رو کاهش بدین و همه چیز 300 درصد افزایش داشته
آخرین اخبار