قیمت ماهی در چابهار نباید نسبت به سایر مناطق بیشتر باشد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری چابهار گفت: عرضه ماهی با قیمت مناسب از وظایف شیلات، اداره صمت، اتحادیه‌ها و سایر مسئولان مرتبط در این شهرستان است و نباید ماهی در چابهار قیمتش بالاتر از سایر نقاط سیستان و بلوچستان باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علیرضا میر معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری چابهار در حاشیه بازدید از اسکله هفت تیر و سوله‌های ماهی فروشی شهر چابهار اظهار داشت: در خصوص رفع مشکلات تنظیم بازار با موضوع مهم قیمت و تامین ماهی مورد نیاز شهروندان تصمیمات خوبی اتخاذ شده و بزودی شاهد تحول در این بخش خواهیم بود.

وی بر ساماندهی زیر ساخت‌های اولیه در محل اسکله‌ها و بازار فروش ماهی توسط اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان در اولین فرصت، ساماندهی قایق‌ها جهت صید و صیادی و ایجاد اشتغال پایدار تاکید کرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری چابهار افزود: متاسفانه سال‌ها شاهد عدم ساماندهی قایق‌های غیر مجاز و پیگیری مجوز‌های مربوطه توسط اداره کل شیلات هستیم و این مشکل بزرگی است که باید هر چه سریعتر پیگیری و به نتیجه برسد.

وی بر جمع آوری ماهی صید شده در محل سوله عرضه ماهی به منظور تامین نیاز روزانه چابهار تاکید کرد و افزود: مازاد بر نیاز مردم شهرستان با مجوز اداره دامپزشکی برای تامین سایر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان ارسال شود.

میر بر نصب تابلوی الکترونیکی، اعلام نرخ و قیمت بصورت روزانه در سوله‌های عرضه ماهی توسط شیلات، تعاونی صید و صیادی و اداره صمت‌به شهروندان جهت شفاف سازی موضوع، جانمایی بازار روز ماهی فروشی توسط شورای و شهرداری به منظور رقابت سالم تاکید کرد.

وی تصریح کرد: نرخ روزانه قیمت ماهی علاوه بر اعلام به فرمانداری در فضای مجازی به اطلاع عموم مردم و شهروندان رسانده شود تا شاهد تخلف نباشیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری چابهار نظارت کامل بر امورات جهت تنظیم بازار (ماهی فروشی ها) توسط اداره کل شیلات، اداره صمت، دامپزشکی، بهداشت و اتحادیه را خواستار شد.

انتهای پیام/ع

ساماندهی زیر ساخت‌های اولیه در محل اسکله‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار