رحیمی طی تذکری در صحن:

سؤال دیروز من از موضع نمایندگی تهران بود، نه عضویت در هیئت رئیسه/ سپاه پاسداران تضعیف شدنی نیست

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: سؤال دیروز من از موضع نمایندگی تهران بود و نه عضویت در هیئت رئیسه مجلس، اما دیروز همکاران در واکنش به اظهارات بنده تذکراتی را مطرح کردند.


سؤال دیروز من از موضع نمایندگی تهران بود، نه عضویت در هیئت رئیسه/ سپاه پاسداران تضعیف شدنی نیستبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در صحن علنی امروز مجلس طی تذکری بااستناد به ماده ۷۵ در پاسخ به اظهارات کریمی‌قدوسی، گفت: سؤال دیروز من از موضع نمایندگی تهران بود و نه عضویت در هیئت رئیسه مجلس، اما دیروز همکاران در واکنش به اظهارات بنده تذکراتی را مطرح کردند.

وی ادامه داد: به من اعلام می‌کنند که شما به سپاه حمله کردید، این برداشت نادرست است، زیرا سپاه پاسداران تضعیف شدنی نیست، کسی در مجلس مخالف سپاه نیست، ما مخالف استاندارد‌های دوگانه هستیم، سپاه نورِ چشم ملت است و کارنامه درخشانی دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اظهارات دیروز خود علیه قوه قضائیه تاکید کرد: بنده از آقای رئیسی خواستم که ظرفیت دادستان کل کشور فعال شود تا اگر نماینده‌ای ادعا کرد که رئیس جمهور دوتابعیتی است، بررسی و با آن نماینده برخورد کند، ۷۰ درصد لیست را وزارت اطلاعات تکذیب کرده است، وزارت نفت و کشاورزی نیز متعجب بودند که این لیست از کجا آمده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بیان کرد: در جلسه بررسی تحقیق و تفحص از دوتابعیتی ها، معاونت ضد جاسوسی وزارت اطلاعات با کریمی قدوسی اختلاف نظر شدیدی داشتند که موجب شده جلسه به تنش کشیده شود.

وی همچنین گفت: تعدادی از نمایندگان پایداری مجلس از بنده شکایت کردند. سال گذشته نیز این افراد از آقای مطهری و وکیلی شکایت کرده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار