تقویت شبکه توزیع برق شهرستان بانه

مدیر توزیع برق شهرستان بانه از نصب ۴ دستگاه ترانسفورماتور در شبکه برق شهرستان بانه برای تقویت این شبکه خبر داد.

تقویت شبکه توزیع برق شهرستان بانهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مدیر توزیع برق شهرستان بانه گفت: در راستای تقویت شبکه توزیع برق شهرستان بانه نصب ۴ دستگاه ترانسفورماتور هوایی در شهرک ارقند، محله فرادیان، محله دمامه و چهارراه نمکی در تیرماه به بهره برداری رسید.
محمدی به اقدمات صورت گرفته در راستای تقویت شبکه توزیع برق بانه اشاره کرد و افزود: در شهرک ارقند یک دستگاه ترانس، ۲۱۸ متر شبکه فشار متوسط هوایی، ۸۰متر شبکه فشار ضعیف زمینی و ۲۲۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی احداث شده است.
وی با بیان اینکه در محله فردیان هم یک دستگاه ترانس ۱۶۰ کاوا، ۲۴۲ متر شبکه فشار متوسط هوایی، ۸۸ شبکه فشار ضعیف زمینی و ۲۶۱ متر شبکه فشار ضعیف هوایی احداث شده است، افزود: در چهارراه شهید نمکی یک دستگاه ترانس ۲۰۰ کاوا،۱۵ متر شبکه فشار متوسط هوایی، ۸۵ متر شبکه فشار ضعیف زمینی و ۴۸ متر شبکه فشار ضعیف هوایی احداث شده است.
مدیر توزیع برق شهرستان بانه در ادامه اظهار داشت: در محله دمامه نیز یک دستگاه ترانس ۱۶۰ کاوا،۳۱۱ متر شبکه فشار متوسط هوایی،۹۵ متر شبکه فشار ضعیف زمینی احداث شده است.
وی اعتبارات هزینه شده برای تقویت شبکه برق شهرستان بانه را بیش از۶ هزار و ۹۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این طرح‌ها مطابق برنامه زمان بندی تعیین شده به اتمام رسیده و امیدوارم مشکلات به وجود آمده برای مشترکین در این محلات رفع شده باشد.

انتهای پیام/ت

رفع مشکلات برق شهرکهای بانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.