بیش از دو هزار واحد مسکونی مهر به متقاضیان واگذار می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته دو هزار و ۳۲ واحد مسکونی امسال تکمیل خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرزاد رستمی در جلسه ستاد بازآفرینی محلات هدف استان بوشهر افزود: تاکنون ۳۱هزار و ۶۵۷ واحد مسکن مهر در این استان واگذار شده و اکنون دو هزار و ۶۶۰ واحد مسکن مهر در شهر‌های استان بوشهر نیمه کاره است که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال دو هزار و ۳۲ واحد مسکونی  واگذار و ۵۲۸ واحد دیگر سال آینده تکمیل می‌شود.

وی ادامه داد: ۱۲ شهر استان بوشهرمحله‌های ناکارآمد هستند که ۳۰ درصد جمعیت این شهر‌ها در این محله‌ها زندگی می‌کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر یادآور شد: ۱۱ محله برای شهر‌های بوشهر و برازجان در اجرای طرح‌های روبنایی و زیرساختی تعیین شده است.

رستمی با اشاره به اجرای طرح‌های نوسازی مسکونی در بافت فرسوده، گفت: تاکنون ۳۷۸ پروانه برای نوسازی واحد‌های مسکونی در بافت‌های فرسوده صادر شده است.

وی بیان کرد: شهرداری‌ها به ویژه شهرداری بوشهر به اعمال تخفیف صدور پروانه ساختمانی توجه کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: ۴۱ میلیارد ریال برای اجرای طرح در بافت‌های ناکارآمد شامل دیوار حفاظتی، سرای محله، چمن مصنوعی ورزشی، سالن ورزشی، زیرساخت‌های عمران شهری، فضای بهداشتی، درمانی و آموزشی مصوب شده است.

رستمی تصریح کرد: به منظور توسعه زیرساخت‌ها در بافت‌های ناکارآمد شهری آسفالت معابر محله‌های هدف در دستور کار است و در همین زمینه حواله قیر رایگان صادر شده است.

انتهای پیام/ک

۳۱هزار و ۶۵۷ واحد مسکن مهر در استان بوشهر واگذار شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.