آغاز اردوی تابستانی اعضای برگزیده نوجوان کانون استان زنجان

همزمان با اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری متنوع و جذاب تابستانی در کانون استان، اردوی فرهنگی - تفریحی اعضای برگزیده دختر و پسر استان زنجان برگزار می‌شود.

آغاز اردوی تابستانی اعضای برگزیده نوجوان کانون استان زنجانمحمد نقی صالحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجاندر گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ از اجرای اردوی فرا استانی اعضای نوجوان کانون پرورش فکری استان زنجان خبر داد و گفت: اردوی پسران و دختران نوجوان اعضای برگزیده کانون استان با هدف دستیابی به تجربه‌های خلاقانه، ارتقای مهارت‌های زندگی و غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان عضو کانون پرورش فکری در یک محیط با نشاط برگزار خواهد شد.

 وی افزود:حضور داوطلبانه نوجوانان برگزیده در این اردو را فرصتی برای رشد شخصیت فردی و اجتماعی آن ها دانست و اظهار داشت: اردو‌های تابستانی کانون پرورش فکری در بروز خلاقیت، تقویت روحیه تعاون و تحرک و پویایی نوجوانان بسیار موثر است.

صالحی ابراز داشت: اردوی فرا استانی کانون با توجه به نیاز سنجی و برنامه ریزی‌های انجام گرفته از یکم لغایت هشتم مرداد ماه در قالب اردوی فرهنگی، علمی و تفریحی در اردوگاه دلگشای استان مازندران برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون استان گفت: برنامه‌ها و فعالیت‌های با نشاط، عضو محور و خلاقانه‌ای برای این اردو پیش بینی شده است که اعضای نوجوان به همراه مربیان حاضر در اردو این برنامه‌ها را اجرا خواهند کرد.

انتهای پیام /ک 

کودکان و نوجوانان زنجانی به اردوی فرهنگی و تفریحی می روند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.