میزبانی شایسته رویداد جهانی «کرمانشاه ۲۰۲۰»

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت : برای میزبانی شایسته رویداد جهانی «کرمانشاه ۲۰۲۰» باید زیرساخت‌های روستایی اصلاح شود.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت : با پیگیری‌های انجام شده کرمانشاه و کردستان سال آینده میزبان گردشگری روستایی است که باید تمهیدات لازم برای میزبانی درخور شأن این اجلاس، اتخاذ شود.

وی گفت : با حمایت استاندار کارگروهی در این راستا تشکیل شده که روستا‌های هدف مشخص و مشکلات پیش رو برای برگزاری رویداد‌ها احصا می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: منطقه اورامانات دارای ظرفیت‌های مهم گردشگری، طبیعت بکر و مردمانی که پرچم دار فرهنگ و هنر و صنایع دستی هستند را در دل خود جای داده که میراث فرهنگی نیز وظیفه خود می‌داند، از این ظرفیت‌ها حمایت کند.

قادری ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و توسعه بوم گردی در منطقه را از اولویت‌های اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه برشمرد و گفت: با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و تسهیل در بوروکراسی اداری، از سرمایه گذاران و علاقه‌مندان به حوزه گردشری و صنایع دستی حمایت می‌کنیم.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد : با کمک مردم فهیم منطقه اورامانات، شاهد توسعه گردشگری، فرهنگی و اجتماعی این منطقه باشیم.

 

 

انتهای پیام/د

پیگیری‌های انجام شده برای میزبان گردشگری روستایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.