اعزام پنج هزار خانواده انتظامی به کربلای معلی

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: امسال پنج هزار خانواده از کارکنان انتظامی از محل نزورات موکب شهدای ناجا به کربلای معلی اعزام خواهند شد.

اعزام پنج هزار خانواده انتظامی به کربلای معلیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان اظهار داشت: با عنایت حضرت حق و استمداد از روح سید الشهدا برنامه ریزی شده تا ۱۰ هزار نفر از کارکنان، همسران و فرزندان ناجا به زیات امام حسین (ع) اعزام شوند.

وی ادامه داد: عقیدتی سیاسی ناجا در طول این سفر معنوی برنامه‌های تقویتی پیش بینی کرده که تا کنون بسیار موفق بوده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: برنامه‌های سفر به مشهد مقدس و عتبات عالیات نیز برای کارکنان خدوم نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان امسال اجرایی خواهد شد.

وی هدف از سفر خود به سیستان و بلوچستان را ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب و فرمانده ناجا به کارکنان نیروی انتظامی بویژه مرزداران غیور این استان ولایتمدار عنوان کرد.

حجت الاسلام ادیانی اظهار داشت: نیروی انتظامی در جامعه مسئولیت بسیار مهم و خطیری از جمله تامین امنیت، امنیت فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و روانی، حفظ ارزش‌های جامعه و مبارزه با ناامنی‌ها را برعهده دارد.

وی تصریح کرد: حضور در این میدان‌ها بویژه در میدان مبارزه با تهدیدات اجتماعی از جمله رصد فضای مجازی، ارتباط با بزهکاران و برخورد با اشرار مستلزم یک استحکام درونی بالایی است که قطعا با برنامه ریزی‌های دقیق و تربیت نیروی تراز این ماموریت و انقلاب می‌توان از مغلوب شدن آنان در این فضا‌ها جلوگیری کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه برنامه‌های متنوعی در این رابطه از جمله دوره‌های تربیت عالی «نسیم معرفت» که مرکز تربیت عالی مشهد مسئول برگزاری این دوره هاست ویژه برنامه‌هایی با هدف تقویت و استحکام مسائل خانوادگی کارکنان اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه کارکنان نیروی انتظامی استقبال بسیار خوبی از دوره‌های معرفت دارند.

حجت الاسلام ادیانی تصریح کرد: علاوه بر این‌ها برنامه‌های قرانی که امروز هم شاهد برگزاری سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه نیرو‌های مسلح که میزبانی آن با انتظامی است در سراسر کشور هستیم پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: بخش عظیمی از کسانی که در این مسابقات شرکت می‌کنند از کارکنان نیروی انتظامی هستند که این برای ما یک افتخار محسوب می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: با اهتمام فرماندهان و روئسای عقیدتی سیاسی ناجا نیمی از کارکنان انتظامی از یک جزء تا کل قران کریم را حفظ هستند.

وی بیان کرد: انس و ارتباط با قرآن کریم می‌تواند سبب نورانیت در مقابل ظلمت خواهش‌های نفسانی شود که این برنامه به طور مداوم درحال اجراست.

انتهای پیام/گ

اعزام پنج هزار خانواده انتظامی به کربلای معلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار