اولین دوره همایش دندانپزشکی "بیستون" با حضور بیش از ۳۰۰ دندانپزشک از سراسر کشور در کرمانشاه آغاز به کار کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رضا نوربخش رییس انجمن دندانپزشکی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری سه روزه این همایش (۲ تا ۴ مرداد) گفت : این اولین دوره همایش دندانپزشکی "بیستون" است و تلاش داریم بصورت سالیانه و مستمر این همایش در کرمانشاه برگزار شود.

وی با اشاره به حضور بیش از ۳۰۰ دنداپزشک در این همایش گفت : خوشبختانه استقبال خوبی از سوی دندانپزشکان شاهد بودیم و دندانپزشکانی از سراسر کشور در این همایش شرکت داشتند که عمده آن‌ها از استان‌های همجوار بودند و امیدواریم در دوره‌های شاهد افزایش سطح مشارکت و حضور دندانپزشکان باشیم.

نوربخش هدف از برگزاری این همایش را ارتقا سطح علمی دندانپزشکان عنوان کرد وافزود: با توجه به پیشرفت‌های علمی بسیار در حوزه دندانپزشکی دنیا، نیاز است دندانپزشکان ما نیز به روز بوده و از دستاورد‌ها و پیشرفت‌های این حوزه مطلع شوند.

وی افزود: همچنین این همایش به تبادل فکری و اطلاعاتی دندانپزشکان کمک کرده و در آن مقالات و یافته‌های جدید دندانپزشکی عرضه می‌شود.

وی با اشاره به تدریس پیشکسوتان و اساتید برجسته دندانپزشکی کشور در این همایش، گفت: این همایش بصورت تئوری و عملی خواهد بود و در کنار ارائه مقالات و یافته‌های جدید، روش‌های نوین دندانپزشکی بصورت عملی و کارگاهی بر روی بیمار به شرکت کنندگان آموزش داده میشود.

رییس دندانپزشکی استان کرمانشاه در پایان از فعالیت بیش از ۴۰۰ دندانپزشک در استان خبر داد .

 

 

انتهای پیام/د

اولین دوره همایش دندانپزشکی "بیستون" برگزار می شود

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.