سردار رحیمی مطرح کرد؛

راه اندازی قرارگاه نظم با همکاری شهرداری و پلیس پایتخت/ کاهش ۳ درصدی جرایم در یک ماه گذشته

رئیس پلیس پایتخت از افتتاح قرارگاه نظم با همکاری شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه افتتاح استودیو پلیس پایتخت، گفت: این مراسم یک جلسه فرهنگی است.

او گفت: از روزی که به راهور تهران آمدم یکی از برنامه‌هایم این بود که یک استودیو پلیس پایتخت را راه اندازی کنم که بنا به دلایلی اجرایی نشد.

سردار رحیمی گفت: امروز در کمتر از یکسال پس از مرکز فرماندهی هوشمند پلیس راهور کشور، استودیو رادیویی و تلویزیون پلیس راهور افتتاح شد که تکمیل کننده طرح قبلی است.

او گفت: این استودیو با اعتقاد این افتتاح شد که توان قدرت ایجابی و آموزشی خود را افزایش دهیم و یکی از ابزار و ساز و کار پلیس است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: دومین هدف ما از افتتاح این استودیو، ارتقا احساس امنیت و آرامش است که در یک‌ماه گذشته ۳ درصد کاهش وقوع جرایم داشتیم.

او گفت: امنیت در پایتخت بر اساس شاخصه‌هایی که داریم نسبت به کل کشور از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار است ضعف‌هایی هم داریم که باید آن را پوشش دهیم.

سردار رحیمی با بیان اینکه ارتقا انضباط اجتماعی سومین هدف ما از افتتاح این استودیو است، افزود: قرارگاه ایجاد نظم با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری تهران آغاز به کار کرده است که طی آن دره فرحزاد، دامنه جاجرود و... پاکسازی شد تا مردم در آرامش باشند.

وی افزود: چهارمین هدف ما از افتتاح این مجموعه جلب همکاری مردم نسبت به پلیس است، مردم باید یار و همکار پلیس باشند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: از مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی تشکر ویژه دارم چرا که در زمان کوتاهی این مجموعه را راه اندازی کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار