کاربران هندی با فتوشاپ، ترامپ را به سخره گرفتند+ تصاویر

کاربران هندی توئیتر با فتوشاپ عکس‌هایی از رئیس‌جمهور آمریکا، پیشنهاد او برای میانجیگری میان هند و پاکستان در مسئله کشمیر را به تمسخر گرفتند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پیشنهاد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای میانجیگری میان هند و پاکستان با واکنش جالب و تمسخرآمیز کاربران شبکه‌های اجتماعی این کشور همراه شد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی در هند با فتوشاپ عکس‌های از ترامپ عدم درک او از مناقشه طولانی مدت کشمیر، پیشنهاد میانجیگری او را مورد تمسخر قرار دادند.

یکی از کاربران توئیتر عکسی از ناندرا موردی، نخست وزیر هند را فتوشاپ کرد که در آن او ترامپ را در حالی که کودکی است در آغوش گرفته و به او نقشه جهان را نشان می‌دهد. این کاربر در توئیتر خود نوشت: مودی دارد به ترامپ یاد می‌دهد که کشمیر دقیقا در کجای جهان قرار دارد قبل از اینکه او به حکمیت در این ماجرا بپردازد.

کاربران هندی با فتوشاب عکس‌های ترامپ او را به تمسخر گرفتند+ تصاویر

عکس اصلی که این فتوشاپ تمسخرآمیز ترامپ از روی آن ساخته شد، عکسی است که مودی نوه یکی از اعضای حزب خود را در آغوش گرفته است.

کاربران هندی با فتوشاب عکس‌های ترامپ او را به تمسخر گرفتند+ تصاویر

کاربر دیگری نیز در توئیتر خود دونالد ترامپ به عنوان دروغگوی جهانی سال نامید.

کاربران هندی با فتوشاب عکس‌های ترامپ او را به تمسخر گرفتند+ تصاویر

رئیس جمهور آمریکا ماه پیش در حاشیه نشست گروه بیست در ژاپن وقتی که اعلام کرد ناندرا مودی به دنبال کمک او برای حل و فصل مسئله کشمیر و پاکستان است، باعث تعجب هند شد. پارلمان هند در واکنش به اظهارات ترامپ از نخست وزیر این کشور خواست تا در این مورد توضیح دهد.

وزارت امور خارجه هند اعلام کرد مودی از رئیس‌جمهور آمریکا درخواستی برای میانجیگری در مناقشه کشمیر نکرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار