دستگیری آدم‌ربایان در کرمان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری آدم‌ربایان در کرمان خبر داد.

دستگیری آدم‌ربایان در کرمان+عکسبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردارعبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان امروز دوم مردادماه در جمع خبرنگاران گفت: اواخر اردیبهشت ماه امسال چند نفر از استان‌های مجاور شرقی نقشه آدم‌ربایی فرزند یک نفر از اهالی شهرستان کرمان را به جهت اخاذی کشیده و شناسایی کرده بودند.

وی افزود: این افراد صبح زود در مسیر مدرسه سرویس مدرسه این پسربچه را از مسیر خارج کرده و خودرو را به سرقت می‌برند و بعد در حاشیه شهر ماشین را عوض کرده اند.

ناظری تصریح کرد: یک آقا و یک خانم در مرحله اول آدم ربایی را انجام داده و سپس پسربچه را به شهرستان‌های شرقی و بعد به استان همجوار شرقی منتقل کرده و در آنجا توسط عواملی که از قبل هماهنگ کرده بودند، نگهداری می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه این آدم‌ربایی ۲۸ روز طول کشیده، بیان کرد: همکاران ما با دستور قضایی وارد شده و با کار اطلاعاتی و شناسایی، موضوع را دنبال کردند و به دلیل خطراتی که برای پسربچه وجود داشت، اقدامات عملیاتی برای دستگیری و شناسایی مخفیگاه انجام شد.

وی تصریح کرد: با تلاش همکاران ما در نیروی انتظامی ۴ نفر که از این کودک نگهداری می‌کرده و خانم و آقای متهم اصلی دستگیر شدند که پرونده در پلیس آگاهی تکمیل و تحویل مراجع قضایی برای برخورد قانونی شده است.

سردار ناظری گفت: آدم‌ربایان در مرحله اول از خانواده کودک ربوده شده درخواست ۵۰۰ سکه طلا به میزان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کرده بودند که در مرحله اول نیز ۷۰ سکه را دریافت کردند که بعد از دستگیری برگردانده شد.

انتهای پیام/ح

دستگیری ربایندگان کودک کرمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
احسنت به سردارعبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان
آخرین اخبار