رئیس فدراسیون دوچرخه سواری:

توجه به ورزش همگانی از اولویت‌های فدراسیون دوچرخه سواری است

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور گفت: توجه به ورزش همگانی از اولویت‌های فدراسیون دوچرخه سواری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور صبح امروز در مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری استان اردبیل گفت: با بها دادن به استعداد‌های جوانان می‌توان نتیجه بسیار عالی در دوچرخه سواری داشته باشد و توجه به ورزش همگانی از اولویت‌های فدراسیون دوچرخه سواری است.

وی تصریح کرد: تلاش و فعالیت در حوزه همگانی می‌تواند استعداد‌های ارزشمندی را در عرصه دوچرخه سواری معرفی کند.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری با اشاره‌ به اصلی‌ترین نیاز دوچرخه‌سواری استان اردبیل افزود: از اولین برنامه‌های رئیس جدید هیأت دوچرخه‌سواری استان تأسیس یک باشگاه حرفه‌ای در سطح استان است و همان‌طور که در برنامه‌های ارائه شده خانم صمدیان این مورد مشاهده می‌شود، انتظار می‌رود به شکل جدی پیگیر این خلاء باشند. 

قمری گفت:از دغدغه‌های اصلی فدراسیون دوچرخه سواری، نبود تیم‌هایی از اردبیل و آذربایجان شرقی در تور بین‌المللی آذربایجان بوده و امید است که با حضور خانم صمدیان و وجود استعداد بسیار بالا دوچرخه‌سواری در استان اردبیل باشگاه و تیمی در استان تشکیل شده و در مسابقات داخلی و خارجی حضور پررنگ و مدال آوری را شاهد باشیم.

وی افزود: فدراسیون دوچرخه‌سواری آمادگی دارد بسترسازی حضور اردو تیم ملی، تیم‌های لیگ برتری و برگزاری مسابقات در استان اردبیل را فراهم سازد که این عمل بستگی به عملکرد هیأت جدید دوچرخه‌سواری استان دارد.

انتهای پیام/ح

باشگاه حرفه‌ای دوچرخه سواری در اردبیل تاسیس شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.