در جمع جهادگران استان خوزستان؛

سرلشکر سلامی: امروز دیگر هیچ قدرتی برای ما تصمیم نمی‌گیرد/ دشمنان باید اراده ملت ایران را به رسمیت بشناسند/ آنها باید تا به رسمیت شناختن خواسته‌های ما به عقب نشینی ادامه دهند

فرمانده کل سپاه گفت: تا زمانی که خواسته‌های مشروع ایران به رسمیت شناخته نشود، دشمن باید عقب‌نشینی خود را ادامه دهد.

سرلشکر سلامی: امروز دیگر هیچ قدرتی برای ما تصمیم نمی‌گیرد/ دشمنان باید اراده ملت ایران را به رسمیت بشناسندبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی ظهر امروز در جمع جهادگران سیل خوزستان اظهار کرد: خوزستان همیشه کانون همدلی و درخشش ایمان همه مردم بوده و میدان آزمون سخت ملت ما بوده است که در آن دوران باشکوه دفاع مقدس بسیج شدند.

وی افزود: خوزستان سرزمینی هادی نیست بلکه تاریخ متراکم است و جغرافیایی است که روی آن تاریخ ایران شکل‌گرفته است و تمامی هنرنمایی‌ها و فداکاری و ایثار و شجاعت و رشادت در این سرزمین نمود پیدا کرده است. در حوادث بزرگی نظیر سیل ابتدای امسال نیز خوزستان کانون مهر و عاطفه و احساس عمیق مردم ما شد و همه اقشار مختلف حضور پیدا کردند و دست‌به‌دست هم مانند دوران دفاع مقدس با سیل جنگیدند.

سردار سلامی با تأکید بر اینکه در این سیل نیز باز هم به برکت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب همه ملت بسیج شدند، اظهار کرد: نیرو‌های مسلح و بسیج همه برانگیخته شدند و شرایط سخت را هموار کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه کشور ما شرایط سختی را تجربه کرده است و با دشمنان بزرگی دست‌وپنجه نرم کرده‌ایم و هنوز هم در نبردی جهانی هستیم، بیان کرد: در درون سرزمین خودمان با همه ناهنجاری‌ها و چالش‌ها و مخاطرات و دشمنان می‌جنگیم. اگر دشمن خارجی بخواهد عزت ما را هدف قرار دهد، فرزندان این سرزمین او را از آسمان به زمین می‌کشند و اگر کفتار پیر استعمار که سهم بزرگی در عقب نگه‌داشتن ما از نظر ثروت‌های مادی و معنوی در تاریخ یکصد ساله دارد، بخواهد در مقابل این ملت عرض‌اندام کند، فرزندان این ملت در دریا، کشتی او را از دل چهار ناو آمریکایی و انگلیسی بیرون می‌کشند و آن را به ساحل می‌آورند و هیمنه انباشته شده استکبار را در هم می‌شکنند.

سردار سلامی تأکید کرد: اینجا سرزمین جوانان بلندقامتی است که اجازه نمی‌دهند فرمان رهبرشان بیش از ۴۸ ساعت طول بکشد تا اجرایی شود.

وی عنوان کرد: امروز خودمان تصمیم‌گیرنده هستیم و هیچ قدرتی نمی‌تواند برای ما تصمیم بگیرد. دشمنان باید اراده ملت ایران را با احترام به رسمیت بشناسند. هیچ‌کس نمی‌تواند تفکرات خود را به ایران تحمیل کند. امروز این ملت هیچ تدبیر تحمیلی و تأثیری از هیچ بیگانه‌ای نمی‌پذیرد و با اندیشه‌های بیگانه می‌جنگد.

سردار سلامی با اشاره به اینکه ملت ایران راه پیشرفت را آموخته است، بیان کرد: امروز همه یاد گرفته‌اند نباید در مورد ایران اشتباه فکر کنند. نباید فکر کنند که ایران با فشار، تسلیم می‌شود. امروز نشان دادیم که فشار محاصره و تحریم، هیچ‌یک راه مواجهه با ملت ایران نیست. امروز همان‌هایی که می‌گفتند اجازه نمی‌دهیم ایران یک قطره نفت صادر کند هم عقب نشسته‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: تا زمانی که خواسته‌های مشروع ایران به رسمیت شناخته نشود، دشمن باید عقب‌نشینی خود را ادامه دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سپاه ، سردار سلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
زنده باد سردار دلاور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
درود بر تو سرداررشید اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
درود بر سرلشکر سلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
ما ملت ایران دشمنان اسلام را زیر پا له می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
احسنت سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
سردار عزیز امروز آمریکا مستقیم نه می تواند و نه می خواهد که وارد شود چون شکستش قطعی است او نیروهای نفوذی و مشاوران نفوذی فرستاده تا تصمیمات را بداند و به موقع تغییر ده د
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
درود بر تو ای سردار سربلند پارسی! حقیقتا که امپراتوری بزرگ ایران به دستان تو شکل خواهد گرفت!
Iran (Islamic Republic of)
خ دزفولی
۲۱:۱۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
همیشه مستدام باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
شما هر کار درست انجام دهید بعضی افراد دولت ساز ناکوک می زند به نظر من اول دشمن داخلی رو بیرون کنیم دشمن خارجی جرات نداره بیاید سمت ما، ما از درون داریم نابود میشیم،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
درودبرسپاه پاسداران وسردارسلامی ویاران باوفایش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
درود خدا بر هر چی ایرانیه با غیرته ......
ماشاءالله به سرداران باغیرت ایرانی ، درود خدا بر همه شما.....
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۸:۰۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
سلام ،

طرح استیضاح رییس جمهور آمریکا ، به شدت در دستور کار قرار دارد ،

نکته جالب اینکه طبق قوانین آمریکا ، ممکن است با استیضاح ، رییس جمهور بتواند به کار ادامه دهد ولی کنگره می تواند تمام قوانین وضع شده توسط او را لغو کند .
Iran (Islamic Republic of)
A
۱۸:۰۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
ای کاش تو بخش اقتصادی افرادی مثل این نیرو ها وجود داشت
آخرین اخبار