افشای فعالیت‌های مجازی پنهان دولت ترامپ همزمان با چهل سالگی انقلاب و سیل فروردین ماه

روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال در گزارشی افشاگرانه به بیان جزئیات جدیدی از «کمپین تبلیغاتی پنهان» دولت آمریکا علیه ایران پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال در گزارشی افشاگرانه به بیان جزئیات جدیدی از "کمپین تبلیغاتی پنهان" دولت آمریکا علیه ایران در فضای مجازی پرداخته است.

طبق این گزارش، دولت ترامپ به موازات اعمال تحریم‌ها علیه کشورمان، کارزار تبلیغاتی گسترده‌ای را نیز با هدف سلب حمایت مردم ایران از رهبرانشان به راه انداخته که البته با "اقبال چندانی" در داخل ایران مواجه نشده است.

وال‌استریت ژورنال می‌گوید این کارزار تبلیغاتی جنبه‌ای از "کمپین فشار حداکثری" دولت ترامپ علیه ایران است که از زمان خروج او از برجام آغاز شده، اما کمتر در رسانه‌ها به آن پرداخته شده است.

به نوشته این روزنامه، هدف دولت آمریکا از راه‌اندازی این کمپین، کاهش اعتماد مردم ایران به حاکمیت و مقصر جلوه دادن مسئولان نظام در مشکلات اقتصادی اخیر و همچنین بی‌اعتبار کردن مخالفان داخلی سیاست‌های کاخ سفید است.

راه‌اندازی هشتگ‌های مختلف در توئیتر، انتشار ویدئو‌های [غیرواقعی]در یوتیوب و حمایت از رسانه‌های سنتی طرفدار آمریکا در خاورمیانه از جمله ابزار‌هایی هستند که به گفته وال‌استریت ژورنال، دولت ترامپ از آن‌ها برای سلب اعتماد مردم ایران به رهبرانشان استفاده می‌کند.

این روزنامه آمریکایی در بخش دیگری از گزارش خود فاش کرده که دولت ترامپ در راستای کمپین تبلیغاتی خود علیه ایران، در ترند شدن هشتگ‌های ضدایرانی توئیتر همزمان با جشن چهل سالگی انقلاب (مانند #۴۰_سال_ناکامی) و همچنین انتشار مطالبی در شبکه‌های اجتماعی فارسی‌زبان با این مضمون که سوء مدیریت دولت ایران مسبب سیل‌های ویرانگر امسال بوده است، نقش مهمی ایفا کرد.

وال‌استریت ژورنال ویدئو‌های تبلیغاتی مختلف برایان هوک، نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، از جمله ویدئویی که او از خودش در ساختمان سفارت سابق ایران در واشنگتن ضبط کرد و در آن گفت که آمریکا هنوز قالیچه‌های ایرانی این سفارت را حفظ کرده و منتظر روزی است که کلید این مکان را به "نمایندگان واقعی مردم ایران" تحویل دهد را نیز در راستای همین کمپین ارزیابی کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
ترامپ‌ بروخداییی بمیرمردک آخه این چه وضعه مملکت داریه زدی خودتونوکراتونابود کردی بیچاره آخه تومگه میتونی حریف ایران بشی کوچولو
Canada
ناشناس
۰۱:۱۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
24 ساعته در سایت هاست و تویتر میکند .نه خواب داره .نه خوراک .برای انتخابات مجدد ش .دست به هر کاری میزند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
لعنت بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
گول خبرگزاریهای وابسته به بی بی سی رو نخورین ، سربازان رسانه به هوش گول تفرقه افکنی روباه پیر رو نخورید
Canada
ناشناس
۲۳:۲۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
اگر دولت کارش را درست انجام دهد .جلوگیری از اختلاس .احتکار .حقوق های نجومی .زد و بند .پارتی بازی .نور چشمی .یقه سفید ها .اقا زاده ها .کند این فتنه ها بی تاثیر خواهد بود .هیچ جیز خطرناک تر از وصع اقتصادی کنونی برای قشر کم درامد یا بی درآمد نیست .تمام فتنه ها نقش بر اب میشود .
آخرین اخبار