رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل از برگزاری دوره معرفت افزایی ضیافت اندیشه ویژه اساتید دانشگاه‌ها در مشهد مقدس خبرداد و گفت: ما وظیفه داریم دانشجویان خود را انقلابی تربیت کنیم چرا که دشمن با همه توان خود در تلاش است تا با نفوذ در جوانان به دین و انقلاب ما آسیب وارد کند.

یه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت الاسلام عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان با اعلام این خبر گفت: امروز انقلاب اسلامی نیازمند تبدیل شدن به دولت اسلامی است چراکه برای محقق شدن تمدن نوین اسلامی در جهان باید یک دولت اسلامی تشکیل شود.
وی با بیان اینکه این انقلاب در سایه توسل و توکل به خداوند متعال حاصل شده است اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از ظرفیت بالایی برای تشکیل دولت اسلامی در سراسر جهان برخوردار است.
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان به الگوهای عملی در عصر حاضر اشاره کرد و گفت: دل بستن به غیر از نظام مقدس انقلاب اسلامی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و ولایت فقیه هیچ امنیت دنیوی و اخروی ندارد.

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود به وظیفه اساتید و دانشگاهیان در دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: ما وظیفه داریم دانشجویان خود را انقلابی تربیت کنیم چرا که دشمن با همه هجمه خود در تلاش است تا دین اسلام را از بین ببرد بنابراین ما نیز باید با توکل بر خداوند متعال و بصیرت افزایی در برابر دشمنان اسلام صف آرایی کنیم.
انتهای پیام/س

تربیت انقلابی دانشجویان، از مبانی دوره ضیافت اندیشه اساتید است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.