درخشش دانش آموزان آبادان در مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور

مدیر آموزش و پرورش آبادان از درخشش دانش آموزان آبادان در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور خبر داد.

حبیب اله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان دختر سراسر کشور با بخش پژوهشی ۲۷ تیرماه در زنجان آغاز شد.

وی در ادامه افزود: دانش آموزان آبادان محمد مهدی فروزان رتبه سوم کشوری رشته نهج البلاغه پایه یازدهم، فاطمه بنی نعمه رتبه اول نهج البلاغه پایه دهم، هستی گودرزی رتبه سوم نهج البلاغه پایه یازدهم ، پریسا صمیمی فر رتبه پنجم صحیفه سجادیه پایه یازدهم  این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

مدیر آموزش و پرورش آبادان با ادامه داشتن این دوره از مسابقات گفت: مرحله رشته های آوایی دختران و پسران این دوره از مسابقات از ۶ مرداد ۹۸ به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود که دانش آموزان آبادان در این رقابت کشوری حضور خواهند داشت.

رمضانی این دستاورد ارزشمند را به جامعه بزرگ فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا آنان، شهروندان گرامی شهرستان آبادان تبریک گفت و از خداوند متعال موفقت سایر دانش آموزان را در این مسابقات خواستار شد.

گفتنی است امسال با تلاش و برنامه ریزی های صورت گرفته  آبادان پس از کسب رتبه اول استان  خوزستان با ۱۲ دانش آموز دختر و پسر در این دوره از مسابقات حضور دارد که  بهترین نتیجه در تاریخ آموزش و پرورش آبادان است.

انتهای پیام/ د

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان  

برچسب ها: قرآن ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.