مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد؛

بهره برداری از سالن ورزشی شهرستان کمیجان به زودی

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از افتتاح سالن ورزشی شهرستان کمیجان در آینده نزدیک خبر داد.

بهره برداری از سالن ورزشی شهرستان کمیجان به زودی عابد حقدادی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی  در گفت وگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهرستان کمیجان انشاء الله بتوانیم با کمک مسئولان استان و حمایت‌هایی که انجام می‌شود سالن ورزشی خسروبیگ این شهرستان را در مدت کوتاهی به بهره‌برداری برسانیم.

حقدادی افزود: در شهرستان کمیجان رشته‌های ورزشی بسیار خوب و استعداد‌های بسیارخوب در این رشته‌ها داریم و امیدواریم با و برنامه‌ریزی که انجام می‌دهیم در راستای توسعه رشته‌های ورزشی و همچنین توسعه حوزه قهرمانی در شهرستان بتوانیم گام‌هایی برداریم.

وی با اشاره به همایش پیاده روی که در شهرستان کمیجان برگزار شد اضافه کرد: این همایش دومین همایش پیاده روی پخش زنده تلویزیونی صبح و نشاط استان مرکزی در سال ۹۸ هست که در شهرستان کمیجان برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: امیدواریم با برگزاری این همایش‌ها واین جشنواره‌ها بتوانیم روحیه نشاط شادابی و ورزش را در بین آحاد جامعه خصوصاً مردم شهرستان‌های استان مرکزی افزایش دهیم و شاهد این باشیم که روحیه ورزش و ورزشکاری در بین آحاد مردم ارتقاء و توسعه یابد.

سالن ورزشی خسروبیگ از طرح‌های شهرستان کمیجان است که سال‌ها بود در پی نبود اعتبارات نیمه تمام مانده بود و امسال بعد از گذشت سال‌ها به همت مسئولان اعتبار تکمیل این طرح تامین و بعد از تعیین پیمانکار کار ساخت پروژه سرگرفته شد.

انتهای پیام / ج

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از افتتاح سالن ورزشی شهرستان کمیجان در آینده نزدیک خبر داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.