تصویب طرح جامع گردشگری مؤثر در کاهش نرخ بیکاری

تصویب طرح جامع گردشگری چهارمحال و بختیاری در افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری مؤثر است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهرداد جوادی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی استان تأکید کرد: جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، حمایت از اشتغال ارزان و حفظ و احیای مواریث فرهنگی و تاریخی از مهمترین برنامه‌های این اداره کل است.

او افزود: اختصاص اعتبار برای تکمیل و راه اندازی موزه بزرگ چهارمحال و بختیاری یکی از مهمترین نیاز‌های این اداره کل به شمار می‌رود.

جوادی اضافه کرد: تصویب طرح جامع گردشگری چهارمحال و بختیاری در هیئت دولت و عملی شدن در افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی استان مؤثر محسوب می‌شود.

او ادامه داد: اختصاص اعتبار برای طرح‌های نیمه کاره گردشگری منطقه مشایخ، کوهرنگ، دیمه، سامان، بن، بروجن، شهرکرد و سایر نقاط چهارمحال و بختیاری از خواسته‌های مسئولان استان است.

جوادی گفت: تقویت زیرساخت‌های گردشگری و فرهنگی چهارمحال و بختیاری جزو مهمترین اولویت‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در سال جاری محسوب می‌شود.

نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری با حضور سید حمید پورمحمدی گل سفیدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

انتهای پیام/ن

جذب سرمایه گذار از مهمترین نیاز‌های چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.