دوره آموزشی اسکان اضطراری در شرایط بحرانی ویژه خبرنگاران و عکاسان

دوره آموزشی اسکان اضطراری در شرایط بحرانی در مرکز آموزشی چاف لنگرود با حضور خبرنگاران و عکاسان گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  رضا علیزاده مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر گیلان گفت: خبرنگاران و عکاسان با اطلاع رسانی دقیق و سریع می‌توانند علاوه بر آگاهی و افزایش اطلاعات افراد در جامعه از ایجاد بحران و شایعات مخرب جلوگیری کنند.
وی افزود: در چند سال گذشته هلال احمر گیلان با برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه خبرنگاران تلاش می‌کند ضمن آشنایی خبرنگاران و عکاسان با شرایط بحرانی بتواند از حضور این قشر در مواقع ضروری استفاده کند.
علیزاده با بیان اینکه این دوره آموزشی دوروزه و بصورت تئوری و عملی برگزار می‌شود، تصریح کرد:خبرنگاران و عکاسان حاضر در این دوره آموزشی ضمن آموزش مباحث تئوری با نحوه چادرزنی و طراحی اردوگاه جهت اسکان افراد آسیب دیده از نزدیک آشنا شده و بصورت عملی تمرین می‌کنند.
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر گیلان تصریح کرد: به دلیل حادثه خیز بودن استان گیلان لازم است تا خبرنگاران و عکاسان مستعد و آشنا به مفاهیم بحران جهت حضور در حوادث آموزش ببینند.
وی گفت: برگزاری این دوره‌های آموزشی برای اصحاب رسانه مستمر است و خبرنگاران و عکاسان آموزش دیده در اولویت اعزام به مناطق حادثه دیده و دریافت خدمات قرار می‌گیرند.
گفتنی است در این دوره آموزشی خبرنگاران و عکاسان علاوه بر آشنایی و آموزش مباحث بصورت تئوری، بصورت عملی طراحی اردوگاه و نحوه چادرزنی را نیزتمرین کردند.

انتهای پیام/آ

دوره آموزشی اسکان اضطراری در شرایط بحرانی ویژه خبرنگاران و عکاسان برگزار شد.

برچسب ها: هلال احمر ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.