پرسپولیس با مهاجم خارجی به توافق رسید/ زوج علیپور چه کسی است؟

مهاجم خارجی تیم فوتبال پرسپولیس تا یکی دو روز دیگر به تهران می‌آید تا قراردادش را با سرخپوشان پایتخت قطعی کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران به شدت درصدد جذب مهاجم خارجی هستند تا او را جایگزین ماریو بودیمیر و مهدی شریفی کنند و در این باره با ۲، ۳ مهاجم خارجی مذاکره و با یکی از آن‌ها به توافق رسیدند و قرار است او تا ۱، ۲ روز دیگر به تهران می‌آید تا قراردادش را با سرخپوشان پایتخت قطعی کند.

پیش از این سرخپوشان با هاسکیچ، دی سانتو و ... مذاکراتی داشتند، اما حضور آن‌ها در جمع سرخپوشان بنا به دلایلی منتفی شد و طبق اعلام گابریل کالدرون، یک مهاجم آفریقایی و برزیلی مدنظر او و پرسپولیس هستند تا به تیم قهرمان ایران بپیوندند.

شنیده می‌شود گزینه آفریقای سرخپوشان پایتخت، مادیبو مایگا مالیایی است. او ۳۱ ساله است و سابقه بازی در تیم‌های وستهام انگلیس، النصر عربستان، الاتحاد عربستان، عجمان امارات، بوریرام تایلند، کوئینز پارک رنجرز و ... دارد و در تیم ملی مالی نیز بازی کرده است.

پرسپولیسی‌ها اگر با مایگا به توافق نرسند، به سراغ جذب مهاجم برزیلی خواهند رفت. ارزش این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت حدود یک میلیون یورو است و درحال حاضر او پس از جدایی از بوریرام تایلند، بدون تیم سپری می‌کند. مایگا در زمانی کاپیتان تیم ملی مالی بوده و بیشترین گل‌های دوران بازیگری خود را نیز در سوشو فرانسه به ثمر رسانده است.

پرسپولیسی‌ها در پست مهاجم بازیکنانی از جمله علی علیپور، سعید کریمی، محمد امین اسدی، امیر روستایی و ... در اختیار دارند که البته با صلاحدید کادرفنیری وحید امی، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و امید عالیشاه هم می‌توانند در این پست به میدان بروند.


بیشتر بخوانید:

کالدرون: تأخیر در شروع لیگ به سود ما است/ ۲ بازی تدارکاتی دیگر برگزار می‌کنیم

گلزنی آقای حاشیه برای پرسپولیس/ عالیشاه مصدوم شد

پرسپولیس ۴ - نیروی زمینی صفر/ شاگردان کالدرون با عنوان سومی به استقبال لیگ رفتند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از جذب مهاجم خارجی در پرسپولیس تهران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
او خوب است.
آخرین اخبار