عباسعلی رشیدی گفت : نفرات راه‌یافته رده نونهالان و نوجوانان از استان سمنان به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در دامغان، مشخص شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عباسعلی رشیدی رئیس هیات وزنه برداری شهرستان دامغان گفت : مسابقات وزنه برداری استان سمنان انتخابی تیم ملی در ۹ وزن در شهر دامغان برگزار شد که در پایان نفرات برتر جهت حضور در اردوی تیم ملی معرفی شدند.

وی افزود : مهرساد اکبری در وزن ۴۹ کیلوگرم، پیام اصغری در وزن ۵۵ کیلوگرم، اتابک اکبری در وزن ۶۱ کیلوگرم و سجاد صداقت در وزن ۷۳ کیلوگرم از شهر دامغان مقام نخست را در وزن‌های خود کسب کردند.

رشیدی ادامه داد: متین ثابتی در وزن ۶۷ کیلوگرم، آرمین غضنفری در وزن ۸۱ کیلوگرم، امیر حسین دالوند در وزن ۸۹ کیلوگرم، عرفان شهبازی در وزن ۹۶ کیلوگرم و سینا جهان در وزن ۱۰۲ کیلوگرم موفق به کسب رتبه نخست شدند.

رئیس هیات وزنه برداری شهرستان دامغان اظهار داشت: در مجموع تیمی، تیم استان سمنان با پنج طلا رتبه نخست و دامغان با چهار طلا رتبه دوم را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در پایان این رقابت ها، نفرات اول هر وزن، به اردوی انتخابی تیم ملی وزنه برداری راه پیدا کردند.

وی افزود: پنج داور کار قضاوت را برعهده داشند که در بین آن‌ها نام مصطفی حکمت پور از کنفدراسیون وزنه برداری آسیا و جندقی، قهرمان پیشکسوتان جهان به چشم می‌خورد.

رشیدی خاطر نشان کرد: مسابقات یکروزه انتخابی تیم ملی در بخش نونهالان و نوجوانان استان سمنان عصر جمعه با شرکت ۲۰ ورزشکار از شهر‌های دامغان و سمنان، در دامغان برگزار شد.

استان سمنان با جمعیت بیش از ۷۰۲ هزار نفر، ۳۷ هزار و ۲۱۹ ورزشکار بیمه شده دارد و بیش از ۲ هزار مدال در عرصه ورزش توسط ورزشکاران این استان کسب شده است.

انتهای پیام/ح

سه هزار و ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته در ۳۸ هیات ورزشی شهرستان دامغان فعالیت دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.