فتاحی: ۵، ۶ ورزشگاه آماده شود، لیگ برتر را آغاز می‌کنیم/ تعویق لیگ ارتباطی به بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها ندارد

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: تاکنون هیچ تیمی برای شروع لیگ اعلام آمادگی نکرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سعید فتاحی، درباره برگزاری مراسم قرعه کشی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران بیان کرد: از تمام مربیان، نمایندگان باشگاه‌ها و رسانه‌هایی که در این مراسم شرکت کردند، تشکر می‌کنم و امیدوارم اهالی رسانه همانگونه که در پوشش اخبار لیگ  برتر فعال هستند، در لیگ دسته اول هم فعالیت کنند. امیدوارم بازی‌های لیگ یک پخش در شهرستان‌های مختلف پخش زنده شود.

تنها نمایندگان ۲ تیم در مراسم قرعه کشی لیگ یک شرکت نکردند

او درباره غیبت نمایندگان بسیاری از تیم‌های لیگ یک در این مراسم بیان کرد: نگویید خیلی از تیم‌ها غایب بودند چراکه فقط نماینده ۲ تیم نیامدند. ۱۶ تیم در این جلسه نماینده داشتند و فکر می‌کنم سابقه نداشته است که سرمربیان ۵، ۶ تیم لیگ یکی در مراسم قرعه کشی شرکت کنند.

فتاحی درباره زمان آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول گفت: این رقابت‌ها ۲۶ مرداد آغاز می‌شود و در روز‌های آتی هم برنامه کاملش را اعلام می‌کنیم.

فتاحی: ۵، ۶ ورزشگاه آماده شود، لیگ برتر را آغاز می‌کنیم/ تعویق لیگ ارتباطی به بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها ندارد

هیچ تیمی درباره آماده سازی ورزشگاهش اعلام آمادگی نکرده است

او درباره زمان آغاز رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بار‌ها اعلام کرده ایم تا زمانیکه ساختار ایمنی - امنیتی ورزشگاه‌ها درست نشود، لیگ برتر را شروع نمی‌کنیم. گیت گذاری، شماره گذاری صندلی ها، نصب دوربین‌های مداربسته و بلیت فروشی الکترونیکی مورد تائید ما است و هر کسی باید بلیت خود را از این طریق تهیه کند و سرجای خودش بنشیند. پیش بینی همه مسائل را هم کرده ایم، اما تاکنون هیچ تیمی اعلام آمادگی نکرده است. تیم‌ها هم حق اعتراض دارند چراکه مربیانشان برنامه ریزی کرده اند، اما خود باشگاهشان اعلام آمادگی نکرده است. به همین دلیل مسابقاتی که قرار بود ۱۰ مرداد آغاز شود به تاخیر افتاد.  

اگر ۵، ۶ ورزشگاه آماده شود لیگ برتر را آغاز می‌کنیم

فتاحی درباره اعتراض برخی مربیان مانند ابراهیم صادقی، سرمربی سایپا درباره به تعویق افتادن شروع لیگ گفت: مربیان تیم‌ها حق دارند چراکه از تعویق بازی‌ها متضرر می‌شوند. من امروز با صادقی صحبت کردم، اما در ۵، ۶ سال اخیر یک روز هم شروع رقابت‌های لیگ نسبت به زمان اعلام شده عقب نیفتاده است. این اتفاق مربوط به تمام لیگ‌ها و حتی دسته‌های پایین‌تر است. امسال هم به دلیل مسائل ایمنی - امنیتی ورزشگاه ها، هواداران و مشکلاتی که سال‌های پیش در لیگ برتر رقم خورد این تصمیم را گرفتیم. خیلی از دوستان هم قبول دارند این اتفاق به ضررشان است، اما در نهایت آن را به سود فوتبال ایران می‌دانند. من به ابراهیم صادقی می‌گویم باشگاه سایپا هیچ اقدامی برای ورزشگاهش یعنی پاس قوامین (دستگردی) انجام نداده و در این وضعیت کجا می‌خواهد بازی کند؟ سایپا چگونه می‌خواهد در ورزشگاهی که نه صندلی هایش شماره گزاری شده، نه دوربین و گیت‌های بازرسی در آن نصب شده و نه می‌توان در آن بلیت الکترونیکی فروخت میزبانی کند؟ با این وجود اگر ۵، ۶ ورزشگاه آماده شود رقابت‌ها را آغاز می‌کنیم.  

اجازه بدهید وضعیت ورزشگاه‌ها مشخص شود سپس درباره قرعه کشی لیگ برتر صحبت کنیم

او درباره زمان و محل برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر گفت: ابتدا اجازه بدهید تکلیف ورزشگاه‌ها مشخص شود. اینگونه موارد را پیش بینی کرده ایم. تا این لحظه هیچ تیمی نسبت به آماده سازی ورزشگاهش اعلام آمادگی نکرده است. ما برای شروع رقابت‌ها آمادگی کامل داریم و اکنون هم کارگروهی با حضور من، بهاروند، شکوری و کشوی فرد تشکیل شده که روزانه گزارش آماده سازی ورزشگاه‌ها را از شهرستان‌ها می‌گیریم و آن‌ها را بررسی می‌کنیم. بازهم تاکید می‌کنم تا زمانیکه ورزشگاه‌ها آماده نشود، لیگ را شروع نمی‌کنیم.  

۹۵ درصد مراحل تجهیز ورزشگاه آزادی طی شده است

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه ورزشگاه در اختیار باشگاه‌ها نیست. در‌ این وضعیت چگونه انتظار می‌رود آن‌ها از سوی باشگاه‌ها تجهیز شوند، پاسخ داد: ما امروز این موضوع را به باشگاه‌ها اعلام نکردیم و از ۲ ماه پیش به آن‌ها گفتیم رایزنی خود را برای تجهیز ورزشگاه هایشان شروع کنند. بسیاری از ورزشگاه‌ها هم کار را شروع کرده اند. به صورت مثال ۹۵ درصد مراحل تجهیز ورزشگاه آزادی پیش رفته و تنها مشکل آن بلیت فروشی است که این موضوع هم به خود باشگاه‌ها واگذار شده و باید با وزارت ورزش و شرکت توسعه و تجهیز تعامل کنند و کار را انجام بدهند.

فتاحی: ۵، ۶ ورزشگاه آماده شود، لیگ برتر را آغاز می‌کنیم/ تعویق لیگ ارتباطی به بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها ندارد

تعویق لیگ ارتباطی به بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها ندارد

فتاحی درباره اینکه شنیده می‌شود بحث ورود بانوان دلیل اصلی به تاخیر افتادن لیگ برتر است، گفت: مسائل را با هم قاطی نکنید. ۲ ماه است این الزام‌ها را از باشگاه‌ها درخواست کرده ایم و تاخیر در شروع لیگ ارتباطی به بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها ندارد.

از مراجع ذی ربط بپرسید چه کسی مقصر حواشی فینال جام حذفی بود

او درباره اینکه سرانجام مشخص شد چه فرد یا نهادی مقصر حواشی فینال جام حذفی بوده است یا خیر، بیان کرد: این موضوع را نباید از من بپرسید بلکه باید از مراجع ذی ربط بپرسید.


بیشتر بخوانید:

لیگ برتر فوتبال ۲۶ مرداد آغاز نمی‌شود/ پیام سازمان لیگ به باشگاه‌ها

کلاس توجیهی و دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر فوتبال برگزار شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
اشو
۱۲:۴۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
مراجع ذیربط؟مسول برگزاری مسابقه ذیربط نیست.توقضیه سوپرجام تعویق به معنای جنایت قلمداد میشد ولی حالا براحتی لیگ رو بیست روز به تعویق میندازن.دلیلش این نیست که تیمتون دیر بسته شد؟؟؟
آخرین اخبار