دیدار چهره به چهره مردم و مسئولان در شهرستان دلگان

شماری از معاونان مدیران کل دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان با حضور در شهرستان دلگان با اهالی روستای شهرک الزهرا چاهشور شهرستان دلگان دیدار کرده و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را مورد رسیدگی قرار دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مجتبی شجاعی فرماندار دلگان در حاشیه این دیدار‌ها اظهار داشت: دیدار چهره به چهره معاونان مدیران کل استان با روستاییان نشان از توجه دولتمردان به مردم مناطق محروم و دور افتاده دارد.

او اظهار داشت: در این دیدار اهالی روستای شهرک الزهرا چاهشور دلگان در فضایی صمیمی و آرام بخش به طرح مسائل و مشکلات خود پرداختند.

او ادامه داد: توجه به مشکلات مردم و تلاش برای رفع مشکلات از جمله برنامه‌های مهم دولت در استان سیستان و بلوچستان بویژه شهرستان دلگان است.
فرماندار دلگان بیان کرد: هدف از برگزاری این دیدار‌ها بیان مستقیم مشکلات و نیاز‌های روستائیان به معاونان ادارات کل برای رسیدگی و رفع مشکلات است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب برای اشاعه مطالبه گری در میان مردم اظهار داشت: اجرای این قبیل برنامه‌ها زمینه‌ساز تحقق خواسته رهبری مبنی بر اشاعه مطالبه‌گری در میان مردم بویژه مردم محروم مناطق دور افتاده است.

شجاعی تصریح کرد: بسیاری از مردم مناطق محروم با توجه به نجابت و سادگی‌های ناشی از مهربانی و علاقه مندی به نظام، زبان بیان مشکلات شان را ندارند به همین سبب برگزارش دیدار‌های چهره به چهره یکی از بهترین راه‌های بیان مشکلات است که خوشبختانه در این شهرستان به اجرا در آمد.

فرماندار دلگان گفت: این شهرستان با توجه به گستردگی روستا‌ها و دوری آن‌ها از مرکز شهر با مشکلات عدیده‌ای از جمله مشکل آب، برق، تلفن، گاز و جاده رو به رو هستند که تنها راه رفع این مشکلات توجه بیشتر و برداشتن گام‌های بلند است.

همچنین در این دیدار صمیمی مردم و مسئولان؛ اهمیت رفع مشکل آنتن دهی روستا‌ها و زیرساخت‌های آموزشی، مخابرات، راه ارتباطی روستایی به شهر، گازکشی، توسعه شبکه برق و ایجاد مجتمع‌های آبرسانی درخواست شد که معاونان مدیران کل قول مساعد برای رفع مشکلات در حد توان و مقدورات دستگاه‌های اجرایی را دادند.

انتهای پیام/گ

دیدار مسولان با مردم در دلگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار