تشدید بازدید و نظارت بر باشگاه‌های ورزشی خصوصی و دولتی در دستور کار ورزش و جوانان

رئیس حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی از تشدید نظارت بر باشگاه های ورزشی با توجه به قرار داشتن در فصل تابستان و استقبال جوانان از باشگاه ها خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، رئیس حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: با توجه به قرار داشتن در فصل تابستان و استقبال زیاد جوانان و نوجوانان از باشگاه‌های ورزشی، تشدید بازدید‌ها و نظارت بر باشگاه‌های ورزشی خصوصی و دولتی در دستور کار ورزش و جوانان قرار گرفته است.

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، میثم داوری افزود، ورزش و جوانان در برخورد با باشگاه‌های متخلف هیچگونه تعارف و اغماضی ندارد بی درنگ با باشگاه‌هایی که موارد قانونی را رعایت نمی‌کنند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.
ایشان در ادامه بیان نمود، از مصادیق تخلف در باشگاه‌های ورزشی می‌توان از فروش هرگونه مکمل ورزشی و داروی نیروی زا در باشگاه را نام برد.

همچنین عدم نصب نرخ نامه، مجوز فعالیت و اخذ شهریه‌های نامتعارف و خارج از نرخنامه مصوب ورزش و جوانان، نداشتن بیمه ورزشی نیز شامل تخلفاتی می‌شود که قطعا برخورد ورزش و جوانان را در پی خواهد داشت.

داوری استفاده از مربیان فاقد مجوز و مدارک مربیگری و برگزاری کلاس‌های ورزشی غیر مجاز تحت هر عنوانی نیز در برخی باشگاه‌ها گزارش شده است. مصمم برخورد با این افراد نیز هستیم.

از همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی و دستگاه محترم قضایی که به صورت ویژه در راستای سالم سازی محیط‌های ورزشی همکاری خوبی را با ما دارند که تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/ج

تشدید بازدید‌ها و نظارت بر باشگاه‌های ورزشی خصوصی و دولتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.