۲ بازیکن پرسپولیس رفتنی شدند/ رفیعی و شریفی توافقی جدا می‌شوند

۲ بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس تهران از جمع شاگردان کالدرون جدا شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه کالدرون، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، شایان مصلح، مهدی شریفی و سروش رفیعی را در لیست مازاد قرار داد، گفته می‌شود کالدرون، ۲ بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس (سعید کریمی و ابوالفضل درویشوند) را در اختیار باشگاه قرارداد تا با آن‌ها فسخ قرارداد شود.  

قرار است رضایت نامه سعید کریمی بازیکن جوان پرسپولیس به صورت قرضی صادر شود تا این بازیکن به زودی به جمع سرخپوشان بازگردد و ابوالفضل درویشوند نیز در فهرست مازاد است تا پس از ۳ سال از پرسپولیس جدا شود. او تمایل دارد به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود، اما باید دید که ایرج عرب و دیگر مدیران پرسپولیس چه تصمیمی در این باره خواهند گرفت.

درویشوند یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت، اما کالدرون تصمیم گرفت تا در نقل و انتقالات تابستانی امیرحسین بیات، دروازه بان ۲۱ ساله تیم امید را جذب کند تا لیست این تیم در خط دروازه تکمیل شود.

پرسپولیسی‌ها در فصل نقل و انتقالات احمدرضا احمدوند، امیر روستایی، امیرحسین بیات، فرشاد احمدزاده، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی عبدی و وحید امیری را جذب کردند و ماریو بودیمیر، حمیدرضا طاهرخانی، مهدی شریفی، شایان مصلح، سروش رفیعی و سعید کریمی نیز به همراه درویشوند از پرسپولیس جدا شدند.

همچنین پس از اینکه شایان مصلح، مدافع سابق سپیدرود قراردادش را به صورت توافقی فسخ کرد، در روز‌های آینده نیز قرار است مهدی شریفی و سروش رفیعی که با پرسپولیس همچنان قرارداد داشته اند، قرارداد را به صورت توافقی فسخ و راهی تیم دیگری شوند.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیسِ کالدرون با جذب مهاجم خارجی کامل می‌شود

مهاجم خارجی مدنظر پرسپولیس چه کسی است؟

کالدرون: برای قهرمانی می‌جنگیم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار