روابط عمومی استانداری خوزستان:

شریعتی فعلاً در خوزستان می‌ماند

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان گفت:استاندار خوزستان برای پیگیری جبران خسارات سیل و زلزله در خوزستان می‌ماند و فعلاً هیچ گونه تغییری در استانداری مطرح نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سعید رضوانی مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان ، در پاسخ به پرسشی درباره سخنان جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: غلامرضا شریعتی با همه قدرت و توان خود مشغول خدمت در خوزستان است و پس از سیل و زلزله اخیر خود را برای تحقق وعده‌ها متعهد می‌داند.

وی افزود: استاندار خوزستان همچنان تلاش دارد تا امور استان را به نحو احسن پیگیری کرده و هیچ دغدغه ذهنی به‌جز مسائل استان، پیگیری مطالبات مردم و توسعه استان ندارد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان از لطفی که در محافل به استاندار خوزستان وجود دارد تقدیر کرد و گفت: استاندار خوزستان همچنان با قدرت در استان مشغول به‌کار بوده و فعلاً هیچ گونه صحبتی درباره رفتن وی به استانداری گیلان مطرح نیست.

رضوانی بیان کرد: شریعتی به‌عنوان یکی از عناصر دولت و نظام با توجه به تصمیمات رئیس جمهور، وزیر کشور و هیئت دولت مانند یک سرباز هر جا نیاز باشد به جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌کند، اما ترجیح وی بر این است که فعلاً به استان خوزستان خدمت کند.

انتهای پیام/پ

معرفی استانداری گیلان 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار