برخورد قاطع با سارقان مسلح/۶۰ درصد جرائم در فضای مجازی

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به برخورد قاطع با سارقان مسلح، گفت: ۶۰ درصد جرائم در فضای مجازی رخ می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در آیین تکریم و معارفه فرماندهان نیروی انتظامی داراب اظهار کرد: ۶۰ درصد جرائم در فضای مجازی رخ می‌دهد و وظیفه نیروی انتظامی، هشدار به مردم و آگاهی‌بخشی نسبت به تبعات ناهنجار فضای مجازی است.

وی افزود: آسیب‌ها و خطرات فضای مجازی باید توسط نیروی انتظامی به مردم گوشزد شود.

رهام بخش حبیبی گفت: چنان‌چه در خانواده مدیریت و آسایش مطلوب وجود نداشته باشد، آسیبی دور از ذهن از طریق فضای مجازی رخ می‌دهد، زیرا مدیریت این فضا در اختیار مردم نیست.

فرمانده نیروی انتظامی فارس افزود: دشمنان، فضای مجازی را به منظور فروپاشی خانواده‌ها جهت‌دهی و هدف‌گذاری می‌کنند و برخی از جرائم حتی جرائم خشن نظیر قتل نیز در فضای مجازی زمینه‌سازی می‌شود.

حبیبی گفت: سرقت و کلاهبرداری از جرائمی هستند که در فضای مجازی مجال بروز می‌یابند و مردم را در معرض تهدید قرار می‌دهند.

وی بابیان این که کیفیت نامناسب رانندگی و مخاطرات ناشی از آن، آسیب دیگری است که باید بیش از پیش به آن توجه شود، افزود: برخی از رانندگان به آسیب‌زا بودن حرکات خود کوچکترین توجهی نمی‌کنند و با ایجاد ناامنی در جاده، جان افراد را به خطر می‌اندازند.

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: با سارقان مسلح که آسایش و امنیت مردم را تهدید می‌کنند قاطع و بی، چون و چرا برخورد و مجال جولان دادن از آن‌ها سلب می‌شود.

حبیبی هدف نیروی انتظامی را ایجاد آرامش و امنیت مردم و کاهش آسیب‌ها برشمرد و گفت: انقلاب به دلیل ماهیت اسلامی آن، بزرگترین پدیده در جهان قلمداد می‌شود و این ماهیت دینی و روحیه جهادی نشات گرفته از دفاع مقدس در نیروی انتظامی وجود دارد.

انتهای پیام/چ

صحبت های فرمانده نیروی انتظامی فارس در آیین تکریم و معارفه فرماندهان نیروی انتظامی داراب

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار