ارائه خدمات تنها با ارائه کارت ملی هوشمند / شهروندان برای ثبت نام اقدام کنند

ارائه خدمات در دستگاه‌های اجرایی و ادارات تنها با ارائه کارت ملی هوشمند صورت می‌گیرد و خدماتی به دارندگان کارت‌های ملی قدیمی ارائه نمی‌شود.

داوید صادقی مدیرکل ثبت احوال هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان، گفت: اعتبار کارت‌های ملی قدیمی با پایال سال ۹۷ به اتمام رسیده و ارائه خدمات در دستگاه‌های اجرایی و ادارات تنها با ارائه کارت ملی هوشمند صورت می‌گیرد.

 صادقی افزود: ارائه خدمات به شهروندانی که باوجود ثبت نام هنوز کارت آنها صادر نشده با ارائه رسید درخواست کارت ملی هوشمند با کد رهگیری ۱۰ رقمی مهمور به مهر ثبت احوال و یا دفتر پیشخوان صورت می‌گیرد.

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان گفت: یک میلیون و ۲۹۵ هزار نفر در استان واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند.

صادقی افزود: تاکنون یک میلیون و ۱۱۴ هزار برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کردند که کارت‌های ۸۷ درصد این افراد هم صادر و تحویل شده است.

وی گفت: ۱۵۴ هزار نفر هم برای ثبت نام و دریافت کارت ملی هوشمند مراجعه نکردند.

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان گفت: ۱۲ هزار کارت ملی هوشمند هم در ادارات پست، ثبت احوال و دفاتر پیشخوان وجود دارد که شهروندان برای دریافت کارت‌ها اقدامی نکردند.

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان افزود: در صورت مراجعه نکردن شهروندان برای دریافت، کارت‌های صادر شده امحا خواهد شد و دریافت کارت جدید مستلزم ثبت نام مجدد و پرداخت هزینه ثبت نام است.

صادقی گفت: ۲۸۵ پایگاه در ادارت پست، ثبت احوال و دفاتر پیشخوان آماده ارائه خدمات ثبت نام کارت ملی هوشمند به شهروندان هستند.
انتهای پیام/ز

صدور کارت ملی هوشمند

برچسب ها: ثبت احوال ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.