مدیرکل اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام خبر داد;

آغاز طرح تعیین تکلیف منازل احداثی در زمین‌های ملی شهر‌های استان ایلام

مدیرکل اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام از آغاز طرح تعیین تکلیف منازل احداثی سال‌های گذشته در زمین‌های ملی شهر‌های استان خبر داد.

آغاز طرح تعیین تکلیف منازل احداثی در زمین‌های ملی شهر‌های استان ایلام مهندس کاظمی مدیرکل اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: منازل احداثی سال‌های گذشته در زمین‌های ملی شهر‌های استان ایلام طبق ضوابط و قوانین خاص تعیین تکلیف می‌شوند.

کاظمی افزود: در دو دهه گذشته با توجه به وضعیت استان پس از جنگ تحمیلی و مهاجرت‌هایی که به شهر‌های استان وجود داشته است و... متأسفانه ساخت و ساز‌هایی در اراضی ملی استان بخصوص حاشیه شهر‌ها صورت گرفته است و محلات مسکونی در این اراضی به وجود آمده است .

او ادامه داد:همچنین  این منازل تا کنون فاقد سند بوده و هر گونه افزایش بنا و مقاوم سازی و ... در این بافت‌ها ممنوع می‌باشد و این امر نه تنها در استان ایلام بلکه در تمام کشور وجود دارد؛ لذا بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌هایی در این زمینه صادر گردیده که این اداره کل در راستای اجرای این بخشنامه‌ها و ضوابط در جهت تعیین تکلیف این املاک قدم برداشته و هم اکنون این اداره کل در شهر ایلام (از طریق شرکت کارگزار در این زمینه) و ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های ایوان و دهلران در حال تشکیل پرونده و بررسی شرایط متقاضیان ثبت املاک می‌باشد.

انتهای پیام/با       

 تعیین تکلیف منازل احداثی در زمین‌های ملی شهر‌های استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.