سرهنگ رحمانی خبرداد؛

برخورد اتوبوس بنز با پراید دو کشته و دو مجروح بر جای گذاشت

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از برخورد اتوبوس با پراید دو کشته و دو مجروح به جای گذاشت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در پی برخورد یک دستگاه سواری پراید با اتوبوس بنز در محور آزادراه تهران-کرج ۲ تن کشته و ۲ تن مجروح شدند.

سرهنگ رحمانی  افزود: حوالی ساعت ۲۳ و ۴۰ دقیقه یکشنبه در کیلومتر ۲۸ آزادراه کرج تهران یک دستگاه اتوبوس بنز به دلیل عدم توجه به جلو با سواری پراید برخورد کرد که در این حادثه متاسفانه دو سرنشین پراید کشته و دو سرنشین دیگر پراید مجروح شدند.
به گفته وی این اتوبوس مذکور بدون مسافر از کرج به سمت تهران در حال حرکت بود که دچار این حادثه شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از واژگونی یک دستگاه سواری پیکان در محور همدان تهران خبر داد و گفت: در این حادثه که حوالی ساعت یک و بیست دقیقه بامداد دوشنبه به دلیل عدم توجه به جلو راننده در این محور رخ داد، پنج تن مجروح شدند.

وی از برخورد یک دستگاه اتوبوس ولوو با ۴۴ مسافر حوالی ساعت ۱۳ یکشنبه در آزادراه قم تهران خبر داد و گفت: در پی برخورد این اتوبوس باشی ثابت که به دلیل عدم توجه به جلو راننده رخ داد ۴ تن مجروح شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۱:۵۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
هر کس که قانون راهنما و رانندگی را رعایت نمیکند .1.اموزش کلاس روان شناسی .چونکه مشکل روح و روان دارد .داره با جان مردم بازی میکند
2.کار فی سبیل الله در آسایشگاه بزرگ سالان و بچه های یتیم .بجای رفتن به زندان که کارش خواب و خوراک و هزینه اش را دولت بدهد
آخرین اخبار