افزایش شمار قربانیان حمله تروریستی روز گذشته کابل به 70 کشته و زخمی

وزارت امور داخله/ کشور افغانستان از افزایش قربانیان حمله تروریستی روز گذشته به دفتر معاون اول تیم انتخاباتی اشرف غنی به 20 کشته و 50 زخمی خبر داد.

افزایش شمار قربانیان حمله تروریستی روز گذشته کابل به 70 کشته و زخمیبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت امور داخله/ کشور افغانستان از افزایش شمار قربانیان حمله تروریستی روز گذشته به دفتر معاون اول تیم انتخاباتی اشرف غنی به 20 کشته و 50 زخمی خبر داد.

حوالی ساعت 4:40 عصر روز یکشنبه (6 اسد/ مرداد) نخست انفجاری قوی در نزدیکی دفتر مرکزی روند سبز واقع در حوزه چهارم امنیتی شهر کابل به وقوع پیوست و پس از آن مهاجمان وارد ساختمان این مرکز شدند. روند سبز، جریانی سیاسی است که ریاست آن را امرالله صالح، رئیس اسبق امنیت ملی، وزیر داخله پیشین و معاون اول تیم انتخاباتی محمد اشرف غنی به عهده دارد.

نصرت رحیمی، سخنگوی وزارت داخله/ کشور  افغانستان گفت: ابتدا مهاجمان مسلح یک موتر بمب گذاری شده را منفجر کردند و پس از آن وارد ساختمان دفتر روند سبز شدند. به گفته وی، دقایقی پس از آن، نیروهای امنیتی به محل رسیده و عملیات برای از پا درآوردن مهاجمان توسط قطعات ویژه پلیس آغاز شد. نیروهای امنیتی توانستند پس از چند ساعت درگیری با مهاجمان، هر سه مهاجم مسلح را از پای درآورند.

سخنگوی وزارت امور داخله/ کشور افغانستان گفت که در این رویداد تروریستی، 20 نفر کشته و 50 تن دیگر زخمی شدند.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: انفجار ، کابل ، افغانستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار