اقدام دیوانه‌وار راننده در کنار ساحل اقیانوس! +فیلم

راننده سواری در اقدامی عجیب و باورنکردنی و با وارد شدن با خودرو به داخل اقیانوس، گردشگران را در شوک فرو برد.

اقدام دیوانه وار  راننده در کنار ساحل اقیانوس! + فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز دوشنبه تعدادی از گردشگران در یکی از سواحل آفریقای جنوبی در حال تفریح بودند که با صحنه‌ای عجیب مواجه شدند. ورود ناگهانی یک راننده با یک خودروی سواری به داخل اقیانوس همه را در حیرت فرو برد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است یک خودروی فولکس واگن گل سبز را نشان می‌دهد که با سرعت زیاد وارد امواج می‌شود. در ادامه این راننده درب خودرو را باز کرد و از آن پیاده شد. بنا به گفته تعدادی از شاهدان عینی این مرد جوان پس از پیاده شدن از ماشین در حالی که می‌خندید انگشت شست خود را به آن‌ها به علامت اینکه حالش خوب است نشان داد. بنا به گفته این شاهدان عینی این خودرو سپس با کمک یک تراکتور از داخل امواج بیرون کشیده شد.

براندا جانسون، یکی از اعضای تیم اسکی بوت امنیت ساحل در این باره به News ۲۴ گفت: "من در محل کارم (ساحل) حاضر بودم که متوجه شدم این خودرو در حال وارد شدن به داخل اقیانوس است. هنگامی که خودرو روی امواج شناور شد یک مرد جوان از آن پیاده شد و با نشان دادن انگشت خود به سایر گردشگران اعلام کرد که دچار جراحت نشده است."

براندا افزود: "واقعاً از جرات این مرد حیرت‌زده شده بودم. لحظاتی بعد با کمک یکی از رانندگان تراکتور شرکت ما، این خودرو از آب بیرون کشیده شد."

انتهای پیام/

اقدام عجیب راننده جوان در کنار ساحل اقیانوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار