سخنگوى وزارت کشور:

ادعاى تورگردى استانداران در اروپا صحت ندارد

سامانی مطالب منتشره مبنى بر تورگردی برخی استانداران در اروپا را تکذیب کرد.

ادعاى تورگردى استانداران در اروپا صحت نداردبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور در واکنش به مطالب منتشره مبنى بر تورگردی برخی استانداران در اروپا که به نقل از یکی از نمایندگان مجلس منتشر شد، اظهار کرد: در پی انتشار این مطلب در یکی از خبرگزاری‌های کشور به نقل از حجت الاسلام و المسلمین سلیمی نماینده محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با وی تماس گرفته و خواستم اگر مصداقی در این خصوص دارند اطلاعات آن را ارائه کنند.

وی در ادامه با رد ادعای تورگردى استانداران در اروپا افزود: وی تأکید کرد که هیچ مصداقى در این خصوص درباره استانداران ندارد و سخنانشان به طور کلی بیان شده است.


بیشتر بخوانید: استانداران و فرمانداران تمام وقت در محل کار حضور داشته باشند


سخنگوى وزارت کشور تصریح کرد: استانداران با وظیفه شناسی و به دور از هر گونه حاشیه و جنجال در حال اجرای سیاست‌های عمومی کشور خصوصاً رفع مشکلات اقتصادی و ارتقای وضعیت معیشتی مردم هستند و شایسته این‌گونه قضاوت‌های ناروا نیستند.

سامانی با بیان اینکه سفر‌های خارجی در کمیته ویژه اى در وزارت کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: در اجرای دستور ریاست جمهوری مبنی بر کاهش سفر‌های خارجی مسئولان دولتی و با تاکید وزیر کشور، هدفمندسازی سفر‌ها با رویکرد کاهش هزینه‌ها در عین حفظ و ارتقای دستاورد‌های ملی در مراودات بین المللی در دستور کار وزارت کشور قرار گرفته است.

وی یادآور شد:⁩ در دستورالعمل مسافرت‌های خارجی مقامات و کارکنان وزارت کشور، سازمان‌های تابعه، استانداری‌ها و شهرداری‌ها که توسط وزیر کشور ابلاغ شده سازوکار اجرایی تحقق این هدف ایجاد شد که على رغم گسترش تعاملات بین المللى شاهد⁧ کاهش ٥٦ درصدی⁩ سفر‌های خارجی در مجموعه وزارت کشور بوده‌ایم.

انتهای پیام/

سفرهاى خارجى مجموعه وزارت کشور ۵۶ درصد کاهش داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار