چرا خبری از آمار فروش هفتگی تئاترهای روی صحنه نیست؟

آمار فروش هفتگی نمایش‌های روی صحنه تماشاخانه‌های مرکز هنر‌های نمایشی اعلام نشده است.

چرا خبری از آمار فروش هفتگی تئاترهای روی صحنه نیست؟به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز هنر‌های نمایشی هر هفته آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی را به رسانه‌ها اعلام می‌کرد و این موضوع باعث شفاف سازی از بلیت‌های فروخته شده برای هر نمایش و میزان استقبال از آن‌ها بود.

در اردیبهشت ماه با اعلام آخرین خبر از آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی موجی از اعتراضات علیه آمار بلیت‌های مهمان سوژه رسانه‌ها شد و بسیاری از این موضوع گلایه‌ کردند که بعد از این جریان‌ها هیچ خبری از آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی از سوی مرکز هنر‌های نمایشی اعلام نشد. آیا این موضوع به آمار‌های بالای بلیت مهمان در هر نمایش بازمی‌گردد یا مرکز هنر‌های نمایشی تمایلی برای ارائه آمار ندارد؟

البته مدت زمان کوتاهی است که زمزمه‌ها برای ارائه آمار فروش تماشاخانه‌های خصوصی از سوی مرکز هنر‌های نمایشی نیز شنیده می‌شود و البته مدیران آن‌ها معتقدند که این کار به فروش بهتر نمایش‌ها کمک خواهد کرد اما اینکه به یک باره اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی قطع شد و دیگر هیچ اطلاع رسانی درباره این موضوع نشد، جای تعجب دارد. باید دید مدیران مرکز هنرهای نمایشی چه برنامه‌ای برای این کار در نظر گرفته‌اند.

انتهای پیام/

آمار فروش هفتگی تئاترهای روی صحنه اعلام نمی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار