شاهرخی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

نرخ انواع گل با فرا رسیدن عید قربان / گل رُز را ۱۰ تا ۱۵ تومان خریداری کنید

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه آخرین جزئیات تغییر نرخ گل‌های تزئینی را با توجه به فرارسیدن عید قربان تشریح کرد.

اکبر شاهرخی رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،   درباره وضعیت بازار گل در آستانه اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: با فرا رسیدن عید قربان  افزایش قیمتی برای گل‌ها مصوب نشده و رسما نرخ ها تغییری نخواهد کرد اما اطلاعی از تغییر نرخ گل ها در عید غدیر ندارم.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه در ادامه از قیمت گل‌های پرمصرف در بازار گفت: هر شاخه  انواع گل رز ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان، گل میخک ۱۵ هزار تومان، گل داوودی ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان، آلستوریا شاخه‌ای ۴ تا ۵ هزار تومان، آنتریوم شاخه‌ای ۱۰ هزار تومان، گل لیلیوم ۸ تا ۱۰ هزار تومان است.


بیشتر بخوانید: کاهش ۴۰ درصدی قیمت گل در بازار/رکود بر بازار گل حاکم است 


شاهرخی در ادامه از افزایش قابل ۴۰۰ درصدی متعلقات گل در بازار خبر داد و تصریح کرد: بیشتر متعلقات گل همچون زرورق، روبان و سبد وارداتی است و باتوجه به نوسان قیمت ارز این متعلقات افزایش یا کاهش پیدا می‌کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه از مردم درخواست کرد که از مغازه‌های دارای مجوز گل خریداری کنند تا در صورت تخلف و گران فروشی  باو طرح شکایت به اتحادیه، امکان رسیدگی وجود داشته باشد چرا که در برخی موارد امکان پیگیری شکایت افراد به سبب خرید از مغازه‌های فاقد مجوز وجود ندارد.

به گفته شاهرخی، رکود و نبود تقاضا از دیگر عواملی است که بر کاهش قیمت گل در بازار دامن می‌زند.

انتهای پیام/

متعلقات گل افزایش ۴۰۰ درصدی را در بازار تجربه کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار