رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

افزایش قیمتی برای نان‌های فانتزی در سال جدید نداریم/ نان باگت ۲۵۰۰ تومان

کرمی گفت: هم اکنون افزایش قیمتی برای نان‌های فانتزی در سال جدید نداریم.

محمد جواد کرمی رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی، در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی باشگاه خبرنگاران جوان،   درباره وضعیت بازار نان تصریح کرد: هم اکنون افزایش قیمتی برای نان‌های فانتزی در سال جدید نداریم و مواد اولیه بخصوص آرد، با قیمت ثابت در اختیارمان قرار می‌گیرد مگر آنکه دولت بخواهد افزایش قیمتی برای آرد صورت بدهد.

رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی با بیان اینکه در بسیاری از مواد اولیه همچون بهبود دهنده ها، خمیرمایه، روغن و نایلکس به شدت افزایش قیمت  داشتیم، اظهار کرد: یکی از عوامل گرانی ها، وارداتی بودن آن است.


بیشتر بخوانید: نان بربری فانتزی به ۳ هزار تومان رسید/ سازمان حمایت بر قیمت‌گذاری نان‌ها نظارت می‌کند! 


کرمی در ادامه از قیمت نان‌های پرمصرف در بازار خبر داد و اظهار کرد: باگت ۲۵۰۰ تومان، نان بربری ۲۰۰۰ تومان، نان ساندویچی ۱۵۰۰ تومان و نان همبرگر ۱۵۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی با بیان اینکه نان‌های حجیم و نیمه‌حجیم یکی از پرطرفدارترین نان‌ها به حساب می‌آید تصریح کرد: با رشد زندگی شهرنشینی در ایران، تولید و مصرف این نان‌ها در کشور رونق گرفته و عرضه آن افزایش یافته است.

کرمی ابراز امیدواری کرد که مشکلات مربوط به تامین مواد اولیه همچون خمیرمایه و... که وارداتی هستند، مرتفع شود.

رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی از مردم درخواست کرد درصورت مشاهده با هرگونه تخلف، با شماره ۷۷۱۹۴۰۲۸۹ و ۱۲۴ تماس بگیرند.

کرمی با تاکید بر اینکه سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده و وزارت صمت بر قیمت گذاری نان ها نظارت کامل دارند اظهار کرد: درصورت مشاهده تخلف، با افراد خاطی برخورد می شود.

انتهای پیام/

نان‌های حجیم و نیمه‌حجیم یکی از پرطرفدارترین نان‌ها به حساب می‌آید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
France
وحید نوروزی
۲۳:۵۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
تورو به خدا محله های دیزج و شهرک الوند نامحسوس فروشگاه ها و فسفودی هاش و ی نطارت کنید ببینید چه قیمت های وحشتناکی دارن میفروشن فقط ی نمونه بیخودش که نون ساندویچ هستش شده 5هزارتومن هیچکس هم نمیاد حرفی بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
اين نون باگت كلا چيز ناجوری آدم باس دهنش رو اندازه كروكوديل باز كنه تا بتونه ساندويچ رو گاز بگيره مخصوصا فرانسوي هاش و همبرگر
استخون فك آدم درمياد
آخرین اخبار