غافلگیری قاچاقچیان مواد مخدر در مرز سراوان / بیش از یک ونیم تن موادمخدر کشف شد

فرمانده مرزبانی سیستان وبلوچستان از کشف یک تـــن و ۶۰۵ کیلو مواد مخدر از قاچاقچیان در مرز سراوان خبرداد.

غافلگیری قاچاقچیان مواد مخدر در مرز سراوان / بیش از یک ونیم تن موادمخدر کشف شدسردار ملاشاهی فرمانده مرزبانی سیستان وبلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اقدامات اطلاعاتی آگاه شدند که باند قاچاق مواد مخدر قصد وارد کردن محموله سنگینی به کشور از راه‌های فرعی دارد، که طی یک عملیات غافلگیر کننده یک تـــن و ۶۰۵ کیلو مواد مخدر از قاچاقچیان کشف شد.

او افزود:مرزداران با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر از مناطق مرزی به عمق کشور در حوزه استحفاظی این شهرستان دست یافتند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: در پی کسب این خبر چندین تیم پوششی و عملیاتی وارد عمل شدند و با کنترل نامحسوس محل عبور قاچاقچیان به مناطق مرزی خودروی متعلق به اعضای این باند را در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از مسیر‌های فرعی شناسایی و تحت نظر گرفتند.

او در ادامه افزود: سوداگران مرگ که قصد داشتند در فرصتی مناسب، موادمخدر را از نقطه صفر مرزی به داخل کشور منتقل کنند طی عملیاتی ضربتی و غافگیرانه مرزداران علیه قاچاقچیان، موفق شدند آن‌ها را در مرز زمین‌گیر کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزبانان جان بر کفان این فرماندهی در این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه خودرو مقادیر قابل توجهی مهمات و یک قبضه سلاح کلاش و مقادیر قابل توجیهی مهمات، مقدار یک تن و ۶۰۵ کیلو و ۴۵۰ گرم مواد مخدر شامل یک تن و ۵۸۷ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک و ۱۸ کیلوگرم هروئین را کشف نمایند.

سرتیپ‌دوم "ملاشاهی" در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم و نهاد‌های امنیتی ابراز امیدواری کرد با اقدامات صحیح و بموقع و همکاری همه دستگاه‌های متولی شاهد ریشه‌کن شدن این بلای خانمان‌سوز در انسان‌ها به ویژه نسل جوان جامعه شویم.

انتهای پیام/گ

کشف مواد مخدر در سراوان

برچسب ها: کشف ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار