گاردین: جهانبخش از فشار روانی رها شده است

روزنامه گاردین انگلیس در گزارشی از تیم فوتبال برایتون به تشریح وضعیت هافبک ایرانی این تیم پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه گاردین انگلیس در ادامه بررسی تیم‌های فوتبال فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر انگلیس به بررسی وضعیت تیم فوتبال برایتون پرداخت و از امیدواری‌ها برای درخشش علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی این تیم نوشت.

کارشناسان این روزنامه برای تیم برایتون که فصل گذشته در جایگاه هفدهم قرار گرفته بود، در فصل جدید رتبه نوزدهم را پیش بینی کرده اند.

در گزارش این روزنامه آمده است: خرید‌های ۵۰ میلیون پوندی نیز در برایتون وجود دارند که تاکنون نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند، خوزه ایزوکیردو باید بارقه‌هایی از درخشش را به چیزی با معنی‌تر تبدیل کند و گراهام پاتر (سرمربی جدید برایتون) امیدوار است که از یورگن لوکادیا، فلورین آندونه و علیرضا جهانبخش، که بعد از آمدن لیندرو تروسارد ۱۸ میلیون پوندی، از فشار عنوان آزار دهنده گران قیمت‌ترین بازیکن تاریخ برایتون رها شده، عملکرد و بازی بهتری بگیرد و ببینید. جهانبخش هنوز گلزنی نکرده است و لوکادیا در ۱۸ ماه سه گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است.

عدم فعالیت برایتون در بازار نقل و انتقالات نشان می‌دهد که آن‌ها به پاتر اعتماد دارند تا خون تازه‌ای را در تیم به جریان اندازد و از خط حمله ناکام، موفقیت‌هایی کسب کند. در مورد تروسارد بلژیکی، که فصل گذشته ۱۷ گل برای تیم فوتبال خنک بلژیک به ثمر رساند، آن‌ها اطمینان دارند که او مثمر ثمر خواهد بود. پاتر گفت: "او بازیکن متفاوتی است، نه مانند آن‌هایی که در گذشته داشته ایم.


بیشتر بخوانید:

رسانه انگلیسی:جهانبخش باید سرمربی جدید برایتون را تحت تاثیر بگذارد/ انتظار گلزنی روزنامه انگلیسی از جهانبخش

توهین نژادپرستانه انگلیسی‌ها به هم تیمی جهانبخش

دلیل ناکامی مذاکرات جهانبخش و منچستر چه بود؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لژیونرهای فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۰:۵۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۸
یه انتخاب کاملا اشتباه بهترین بازیکن لیگ هلند رو تبدیل میکنه به بدترین خرید 10 سال اخیر لیگ انگلیس
آخرین اخبار